Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Går in på sista halvtimmen som truckförare. Efter det klär jag om till bowlinghallsarbetare. Julstök? Nej, sambon och jag ser till att bli bortbjudna. ;D
för övrigt ser att ni är flera som fortfarande håller på och går på den där grejen med jul, skall ni aldrig lära Er eller? Lugna Er och se till att njut av ledigheten för sjuttan.
Förbereder mig för den årliga sammankomsten med kusiner ocdh/med föredettingar och gud och hans/hennes moster.. tackar gud för jag är full... Midnattsmässa kl 23.00 i Hamnkyrkan.. återkommer med info om hur utskälld man kan bli i en kyreka
Förbereder mig för den årliga sammankomsten med kusiner ocdh/med föredettingar och gud och hans/hennes moster.. tackar gud för jag är full... Midnattsmässa kl 23.00 i Hamnkyrkan.. återkommer med info om hur utskälld man kan bli i en kyreka
Nja nån midnattsmässa blev det inte direkt.....
Men jag kom i allafall till kyrkbacken och träffade kyrkfolket (Jag undrar vem som förlorade mest på det mötet) ;D
Hamnen är översvämmad och jag var lagom rund under fötterna, och till det kan tilläggas att jag även var blöt om fötterna..... Jag fick till och med kören att sjunga för mig utanför kyrkan..
Helst hade dom velat omvända mig, men dom har sedan länge insett att det är lönlöst.
Men det är jäkligt kul att diskutera med frikyrkliga medlemmar (Vilket jag tydligen gjorde) nu är frågan om jag vågar mig ut idag. Måste lämna in tipset och ATG ombudet bor granne med hamnkyrkan. allt är översvämmat.. Skål !
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.