Jaha! Dagen startade 08:30am här i thailand, kaffet blev ihällt i kroppen ganska omgående, sen blev det till att öppna grinden, och titta ut, ser att det ligger en jä--a mängder hundsk-t efter alla gathundar som springer lösa, bara att vända åter mot huset och hämta kvasten å skyffeln, började städa undan dessa, när äntligen sk-ten var borta, var det lika bra att sopa bort alla löv och annat skräp.
Bara och vända tillbaka in på tomten och forsätta plocka upp sk-ten efter våra egna gathundar som vi(jag & frugan, 4st)har tillsammans, lite senare kommer frugan tillbaka efter har varit iväg och prata med Sa(kompis till henne), Ser att hon har RC-helikopter i påse, jag frågar vad felet är, vet inte säger hon, den funkar inte...
Jag tar RC-heli och börjar checka den och försöker hitta felet, naturligvis så har laddaren slutat fungera, innan jag gav den till Sa´s grabb så kollade jag allt var ok, 12 tiden i dag var frugan & jag iväg till RC-shopen, där så kollade killen igenom allt på helkopter igen, kom fram till samma beslut, laddaren slutat fungera...
160Thb senare och ny laddare åkte vi hem, nu står den här på golvet och får en ny ladding i batterierna. Näe! nu ska tusan en irländsk-kaffe blandas till, sen kliva ut på altan, tända ett bloss och njuta av irländska-kaffet...
M.v.h. BerraMuk