Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Bortsett bortsett från bilen snett bakom snubben i kortbrallorna, så ser jag inga riktiga corvetter...

1628069786900.png
Rööd Stingray med gälar ska det vara ;)

Tillbaka från en totalt misslyckad fisketur. Besättningen försökte och försökte men inte en enda makrill på 33 fiskare. En gubbe vid sidan av mig fick en fjärsing, det var sllt. Men vi hade i alla fall tur med vädret! Och det det kan bara bli bättre nästa gång.

Tillbaka från en totalt misslyckad fisketur. Besättningen försökte och försökte men inte en enda makrill på 33 fiskare. En gubbe vid sidan av mig fick en fjärsing, det var sllt. Men vi hade i alla fall tur med vädret! Och det det kan bara bli bättre nästa gång.
Vågade du åka hem utan, jag hade åkt till maxi å köpt ett par och dragit en grym fiskehistoria :) ;)

Idag blir det återigen ett besök hos tandläkaren. En tand gick sönder när jag satt och tuggade med @Micke.T så den måste fixas. Hoppas det räcker med en normal lagning dock, kronor är inte billigt. Riktigt fint väder är det idag också så det blir tåg och buss till Landskrona.
Ja detta drabbar oss äldre, dom verkar gå sönder hela tiden, tänderna asså! Två förra månaden som strulade!

Testa den lokala fishandlaren eller någon lokal marknad, finns ju OS att 'roa sig med'. :)

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K