Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Touren forsätter till Värmland

F8284F22-94BB-4CBF-822C-1A2E581ECAD9.png

Idag har jag varit flitig. Upp med tuppen och vittja burarna, har fått en order om 10 kg och det har jag nu. Sen var det dags att klippa häckarna, efter det kokade jag några tjog av kräftorna (ej tjuvfiskade) :D och nu kom jag hem efter en promenad i skogen med lite Karl-Johan och några kantareller.:) Har nog gjort mig förtjänt av en öl.:beer:

image.jpg

image.jpg

F35C8F85-0DDF-4A80-A2CC-5D6078D21B32.jpeg

Ett elände att ha singelpolare ;) dom bor på golfbanan.
Men va med idag åxå, imon vågar jag inte. Då hänger det en systempåse med tandborste på utsidan dörren:laugh:

Till mina vänners förtjusning fick Mia Noi rejält med smisk av drivern, så till den milda grad att hon gick av på mitten:)men erfaren som jag är har jag inte bara en Mia Noi :cool:
20210805_170944.jpg

På vägen hem blev jag sugen på Pannbiff med lök, bara ta vägen förbi affären, tyvärr missade jag lingonen. Blev mätt ändå:)
20210805_214628.jpg

Idag har jag varit flitig. Upp med tuppen och vittja burarna, har fått en order om 10 kg och det har jag nu. Sen var det dags att klippa häckarna, efter det kokade jag några tjog av kräftorna (ej tjuvfiskade) :D och nu kom jag hem efter en promenad i skogen med lite Karl-Johan och några kantareller.:) Har nog gjort mig förtjänt av en öl.:beer:

image.jpg

image.jpg

F35C8F85-0DDF-4A80-A2CC-5D6078D21B32.jpeg
Stora frågan är nu när det inte va tjuvfiske;)dom där 10 kg som va beställda, får Ingves ta del av förtjänsten:p:)

Varit och anmält mig för vaccin på vårt stadsdelskontor.
Det finns 31 olika i staden.
Fick lämna namn, ålder och telefonnummer på en lapp.
Här används inga datorer utan bara böcker som ifylls för hand.
Själva vaccineringen sker på City Hall.

Hoppas det fungerar.
Fort går det inte men det ger sysselsättning åt många.

Varit och anmält mig för vaccin på vårt stadsdelskontor.
Det finns 31 olika i staden.
Fick lämna namn, ålder och telefonnummer på en lapp.
Här används inga datorer utan bara böcker som ifylls för hand.
Själva vaccineringen sker på City Hall.

Hoppas det fungerar.
Fort går det inte men det ger sysselsättning åt många.
Ingen risk för virus i bokföringen om det sköts på papper 555

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar