Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tillbaka från tandläkaren. Det blir en krona där också, dock inte stiftförankrad. Så lite mindre dyrt, tur att jag har högkostnadsskydd. Tack Försäkringskassan!
Tillbaka från tandläkaren. Det blir en krona där också, dock inte stiftförankrad. Så lite mindre dyrt, tur att jag har högkostnadsskydd. Tack Försäkringskassan!
Det är helt otroligt hur mycket ordrar som trillar in, förra fredagen så skickade dom ut det som skulle gå v25.
Vi ligger back, jag har jobbat där sen -90 och detta är unikt.
Materialet är försenat, det kommer in, vi mont sen är materielet slut igen, helt otroligt.
Jag har haft lördags jobb stadigt sen april månad.
Har registrert meg på nettet for Corona-vaksine på nettet. Dem påstår at dem har Phizer, men jeg tviler sterkt. Noen AZ-vaksine vil jeg ikke ha for AZ brukes ikke i Norge på grunn av faren for blodpropp.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.