Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Varit en sväng till min jaktkoja & även gått förbi saltstenarna. Varit mycket älg där & den ena stenen helt borta,men nu sitter det en ny där. Fanns även otroliga mängder med mygg =(
Yippi jag jobbar i morgon mellan 06-12. Jag inbillade mig i två dagar att jag skulle slippa.
Men 19 timmar till (enligt min uträkning) så är jag i taket så dom måste ansöka om dispans när det gäller min övertid. Jag hoppas innerligt att det blir nej och att företaget inser att vi är fler montörer som kan ställa upp.
vi har leveransproblem att få in material därav denna kaos.
Yippi jag jobbar i morgon mellan 06-12. Jag inbillade mig i två dagar att jag skulle slippa.
Men 19 timmar till (enligt min uträkning) så är jag i taket så dom måste ansöka om dispans när det gäller min övertid. Jag hoppas innerligt att det blir nej och att företaget inser att vi är fler montörer som kan ställa upp.
Ja det har även nämnts i nyheterna om leveransproblem i din bransch, särskilt vad gäller byggnadskomponenter. Åtminstone nämndes det i lokalnyheterna här nere.
Ja det har även nämnts i nyheterna om leveransproblem i din bransch, särskilt vad gäller byggnadskomponenter. Åtminstone nämndes det i lokalnyheterna här nere.
Ja chefen nämnde att Malmö hade ringt och frågat varför dom inte fick produkterna som dom beställt, likadant med Eslöv gick ut me på radion att vi inte kan leverera det dom beställt.
Helt otroligt att det är som det är när vissa har blivit arbetslösa pga covid.
Vi som är på företaget jobbar Häcken av oss, samtidigt som jag vet att det finns arbetslösa i kommunen.
Käkar en ganska sen frukost. Sen köra och hämta frugan, hon behöver massage. I eftermiddag tåg till den sedan ett år tillbaka inbokade festen utanför Ystad med enbart gamla bekantingar och kompisar som är fullvaccinerade. Där kommer säkert många gamla minnen och äventyr till sjöss att ventileras.
Körde sambon till lingonskogen tidigt i morse, antar att hon ringer när spannarna är fulla om några timmar. Har även fyllt på lite matjord efter skadorna som blev efter bergvärmeinstallationen. Tog hem några tjog av dessa godingar, blir perfekt en lördagkväll
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.