Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja det betyder mycket. Frugan fick det någon tusenlapp billigare i Sverige än prisförslaget hon fick i Thailand.
Utan rabatten så hade hon kunnat vara ledig och vara i Thailand en månad utöver semestern och ändå gå plus.
Ja chefen nämnde att Malmö hade ringt och frågat varför dom inte fick produkterna som dom beställt, likadant med Eslöv gick ut me på radion att vi inte kan leverera det dom beställt.
Helt otroligt att det är som det är när vissa har blivit arbetslösa pga covid.
Vi som är på företaget jobbar Häcken av oss, samtidigt som jag vet att det finns arbetslösa i kommunen.
Bytte hotell och blev uppgraderad till egen villa med 3 sovrum och tillgång pool.Utsikt över risfälten och bergen. Blir bra avslut innan det är dax att ta sig ner till BKK igen
Varit barnvakt åt sonens femåring. Han har hjälpt till med att limma en gammal stol, tvättat mm.
Börjat skriva på min story om Budapest och redigerat bilderna. Återkommer.
Varit barnvakt åt sonens femåring. Han har hjälpt till med att limma en gammal stol, tvättat mm.
Börjat skriva på min story om Budapest och redigerat bilderna. Återkommer.
Sitter och tar en bira efter dagens målning. Mera målning i sikte i morgon bara för att det är så fantastiskt roligt
Countryn skrålar ur högtalaren och biran biter snart förhoppningsvis Livet leker, på måndag är semestern slut
Skål!
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.