Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Två kava efter het mozzo.. :rolleyes:
SmartSelect_20210923-191645_Gallery.jpg

Såg att "star net" täcker upp till Gävle nu...Elon Musk lovar rymd net heltäckande 2024? Ingår säkert fri uppkoppling i nya Tessla me :thumbsup:

Håller på packa och fixa i ordning för min årliga jakt vecka uppe till fjälls,Hkp lyfter ut oss på lördag fm om vädret tillåter:thumbsup:
Senare idag hämtar jag upp en fransman som gör jakt & fiske filmer,han ska vara med mig fram till 10-12 oktober och filma då jag jagar älg och fågel..
Och det färdiga materialet ska sändas i fransk television,gäller att hålla sig cool & stadig på handen om det dyker upp en bamse älg:)
Nå jakt är jakt och jag har sagt att det finns inga garantier att vi skjuter nåt,har tidigare medverkat i en finsk produktion om toppfågel jakt och även medverkat i 2 jakttidningar:) så detta ska jag nog fixa.
Häftigt, Själv åker jag upp den 8e norr om Åre på Älg jakt en vecka, Sen ner till marken i Småland o försöker få undan Älgen fort så det blir lite hundjakt på rå o hare blandat med jaktprov ....O vildsvinen skall ju skjutas av de med ...

Så det kommer lite fler bilder från Lyxrestaurangen Jaojom som tydligen inte är lyx eftersom den ligger på Koh Chang

20210922_123703.jpg

20210922_123719.jpg

20210922_123926.jpg

20210922_123943.jpg

20210922_124151.jpg

20210922_124236.jpg
Nej lyxrestaurang i den bemärkelsen finns väl inte på Kho Chang, sist jag var där så svarade @Samet här på forumet när jag frågade här, finns inte.
Finns väl 2 i Pattaya som når den bemärkelsen inte varit på någon av dom, försökte göra en drop in på ena men 4 dagars förbokning sa dom.
I Bangkok fins det många även med den kända guide stjärnan, dock inte besökt någon av dom.
När jag skiljde mig för ca 9.5 år sen så firade vi på topp våningen på The Landmark då med en middag, jag och nuvarande fru.
Men när menyn och priserna kom in höll jag på och få dåndimpen.
Vi skippa förrätt, tror efterätt med, kommer inte ihåg.
Men om jag inte mins fel så gick rubbet på 20k för 2 personer, aldrig gjort igen, en gång men går hellre på det du visar då, så mycket är inte mat värt ;)

Nej lyxrestaurang i den bemärkelsen finns väl inte på Kho Chang, sist jag var där så svarade @Samet här på forumet när jag frågade här, finns inte.
Finns väl 2 i Pattaya som når den bemärkelsen inte varit på någon av dom, försökte göra en drop in på ena men 4 dagars förbokning sa dom.
I Bangkok fins det många även med den kända guide stjärnan, dock inte besökt någon av dom.
När jag skiljde mig för ca 9.5 år sen så firade vi på topp våningen på The Landmark då med en middag, jag och nuvarande fru.
Men om jag inte mins fel så gick rubbet på 20k för 2 personer, aldrig gjort igen, en gång men går hellre på det du visar då, så mycket är inte mat värt ;)
Dollar eller kroner?

antar att du menar 20 000 th-bath 555 tillräckligt dyrt ändå

ja å springnota är ju inte att tänka på i thailand, har gjort en gång i min ungdom i fyllan (ångrar det nu när man förhoppningsvis mognat
På högsta våningen the Landmark så var nog inte springnota varit att tänka på, du kom inte ens till hissen själv.
Vi satte oss såg menyn, uppklädda, såg priserna höll på och dö men skämmigt att gå efter man såg menyn på sånt ställe med bara hiso, hade ju rum på hotellet med.
2 nätter, jag åkte upp och klara av skiljsmässan under dagen, sen upp till byn hälsa på svärföräldrarna första gången och hämta pöjken så han skulle bo med oss framöver.

Senast ändrad:
Tråkig tid på året som börjar nu, mörkt, kyligt, ingen golf ;)
Men i dag har det utlovats fint väder, så jakten på mitt första Hio lever.
Avslutningen på golfsäsongen i "Sverige" för i år börjar närma sig:'(
Har inte sett så mycket golfbilder av dig från Thailand. Har du jackat upp golfintresset under pandemin eller har inte tiden för golf funnits då ni varit i Thailand? Det kan ju också vara så att jag har missat golfbilderna. Hur som så kanske du snart kan resa till Thailand snart och slippa mörkret och kylan samt spela golf :)
Känner att jag kanske, hoppas på, att komma iväg i januari -februari någonting på en tvåveckors tripp. Kommer nog bara ta hand om huset och njuta av att äntligen få komma tillbaka.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K