Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Har inte sett så mycket golfbilder av dig från Thailand. Har du jackat upp golfintresset under pandemin eller har inte tiden för golf funnits då ni varit i Thailand? Det kan ju också vara så att jag har missat golfbilderna. Hur som så kanske du snart kan resa till Thailand snart och slippa mörkret och kylan samt spela golf :)
Känner att jag kanske, hoppas på, att komma iväg i januari -februari någonting på en tvåveckors tripp. Kommer nog bara ta hand om huset och njuta av att äntligen få komma tillbaka.
Hade ett uppehåll från golfen i 8 år, ville inte göra om misstaget att missa grabbarnas uppväxt. Som tyvärr med min dotter.
Så nä, än så länge inte spelat i Thailand, men kommer det garanterat bli i framtiden :)

Tråkig tid på året som börjar nu, mörkt, kyligt, ingen golf ;)
Men i dag har det utlovats fint väder, så jakten på mitt första Hio lever.
Avslutningen på golfsäsongen i "Sverige" för i år börjar närma sig:'(
Urus kan man väl köra i alla väder?

Du kommer inte ha en tråkig dag sen.

Jag tycker du skall slå till och slå mig i tävlingen

Ta de lite lugnt i början med nya bilen @Micke.T

FB_IMG_1632549228139.jpg

På morgonen när ja ser vattnet vet ja, inget vatten inget liv. Sen ser ja grannens hus, då vet ja att alla har de inte som jag. På kvällen när ja tar mej en lemonad ( öl) då vet ja att de är lördag, lyssnar på vikingarna i kväll. Bodde ju på väst kusten på den tiden

3AABFFAB-42DE-400D-8D76-E6248AC04863.jpeg

BAF95F9E-0904-48C9-9D01-ACAA289D3D2F.jpeg

085E6299-E21A-4543-9815-ED2487561504.jpeg

Sysselsatt mig med vägarbete tillsammans med andra husägare vid fritidshuset på förmiddagen. Därefter till yngste sonen för att titta på hans nya lägenhet byggd på 1960-talet. Han har mycket jobb med att riva loss 4 lager tapeter för att måla väggarna. I morgon tar vi hand om ett barnbarn för att ge honom arbetsro. Svårt med två barn som sysselsätter varandra och föräldrarna hela tiden.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K