Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Spelar badminton :)

Pool 3.jpg

/ SatanG

Helt otroligt! Tagit in på en resort nära hembyn. Har bott här förut. 400baht natten och helt okej för en skogsmulle som mig. Ligger mitt bland risfälten. Deras Wi-Fi ingår i priset och det är flera gånger snabbare än på karantän hotellet i Pattis. Det blir tummen upp. Kan jag passa på att uppdatera både paddan och ifånen :)

Helt otroligt! Tagit in på en resort nära hembyn. Har bott här förut. 400baht natten och helt okej för en skogsmulle som mig. Ligger mitt bland risfälten. Deras Wi-Fi ingår i priset och det är flera gånger snabbare än på karantän hotellet i Pattis. Det blir tummen upp. Kan jag passa på att uppdatera både paddan och ifånen :)
Vet jag inte hur byn du bor i ser ut, och gnäller inte, men 400 baht för resort i byn är inte det dyrt?
Eller var det något bättre ställe, tänkte på knulhydda som thaiarna tar in i...

Alternativet var att bo i huset i hembyn. Skita i hål i backen och skopa över huvudet när man duschar. Skitigt och dammigt. Har bott många nätter i hembyn men detta känns som ett mycket bättre alternativ. Får jag mitt eget också. Bara några km från svärfars hus.
Jaja bara tänkte man bor ju här och vänder på bathingarna. Normalt pris bungalow isaan resort med ac och dush är väl annars 150 baht. Men du kanske fått lite bättre standard.
Sen va det bara en fråga.
Turista 150 eller 400 baht för en natt, en piss i rymden..

Jaja bara tänkte man bor ju här och vänder på bathingarna. Normalt pris bungalow isaan resort med ac och dush är väl annars 150 baht. Men du kanske fått lite bättre standard.
Okej 150baht har jag aldrig sett men har inte bott på så många resorts i Isaan. Vi har ju alltid bott hos svärföräldrarna.

Okej 150baht har jag aldrig sett men har inte bott på så många resorts i Isaan. Vi har ju alltid bott hos svärföräldrarna.
150 Baht, ja, så var det nog på Farfars tid, men inte i dag ;)
Har inte sett det någonstans, inte ens för 15 år sedan....

Kan ju få lgnht mitt på 3rd road förlängningen i Pattaya för 500 baht per natt tom med balkong.
Finns billigare än så i stan...

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar