Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Villagens lekplats, inte så jättemycket men den yngste tycker det är kul springa här, äldste får hänga med för jag orkar inte ;)
Han tycker det är föga kul, han hade hellre suttit vid datorn.

20220310_174344.jpg

20220310_174251.jpg

20220310_174237.jpg

20220310_174244.jpg

Idag klara frugan C delen på SFI, fast börja för tre veckor sedan :love_transparent:. Men blir ett prov till imorgon innan man är godkänd. Efteråt fira vi tillsammans med mera ved klyvning till hackspettarnas trummade, hahaha. Blir semla efter middagen så hon kan koppla av framför tv'n:thumbsup:. Jag sprätta en Nordtysk i väntan på bastun ska bli het. Nytt nummer av Allt om MC medtages in dit:kewl_transparent:.
SmartSelect_20220308-163858_Gallery.jpg
SmartSelect_20220308-163815_Gallery.jpg
Nä ingen tidning i bastun det är förbjudet,det är ju inte nåt bibliotek :p Däremot ÖL & Makkara hör till bastun och mycket värme :thumbsup:

I dag har vi besökt ett stort varuhus och framgångsrikt köpt ett batteri till min klocka samt kläder till frugan. Såg några jättelånga köer på några ställen i huset. Frugan förklarade att det var människor, som ville sälja guld. Guldpriset har gått upp ordentligt och det ville många utnyttja. Gissar att vi såg runt 200 i köerna.

Egentligen lite lustigt att man vågar sälja guld i varuhusen med minimal säkerhet. Det vågar man inte i Rinkeby eller Stockholm.

Vi gick några kilometer i parken innan det var dags att hälsa på svärfar.

I dag har vi besökt ett stort varuhus och framgångsrikt köpt ett batteri till min klocka samt kläder till frugan. Såg några jättelånga köer på några ställen i huset. Frugan förklarade att det var människor, som ville sälja guld. Guldpriset har gått upp ordentligt och det ville många utnyttja. Gissar att vi såg runt 200 i köerna.

Egentligen lite lustigt att man vågar sälja guld i varuhusen med minimal säkerhet. Det vågar man inte i Rinkeby eller Stockholm.

Vi gick några kilometer i parken innan det var dags att hälsa på svärfar.
Jag har tänkt sälja mitt guld i Stockholm imorgon. Vad tror du kommer att hända?

Jag har tänkt sälja mitt guld i Stockholm imorgon. Vad tror du kommer att hända?
Guldpriset brukar gå upp i osäkra tider. Nu kan vi förutom krig se fram mot hög inflation, bränslekris, elkris mm. Mitt råd är att du ska titta på vad bankerna ger för råd. Titta också på råvarubörsen i en tidning. Finns flera metaller som gått upp mer än guld.

Blir i enkelhet på ett kontor...har aldrig varit gift :rolleyes:, bara haft fästmö i 26 år tidigare. Knyter band och har festen blir i Surin då alla äldre ser det som ett gott tecken för dottern lämnas till falang och dess komplikationer vad det nu kan innebära....
Stort lycka till och stort grattis. Ni verkar ha väldigt trevligt ihop. Det blir kanon :thumbsup:

Strax efter 2 på natten här i Svedala. Gjorde allt igår för att vrida tillbaka den inte klockan. Vädrade Husqvarnan och ärade mina arbetskamrater med ett besök på jobbet. Tidigare var kontoret lågt bemannat pga Corona. Nu är det bränslepriserna som gör att väldigt få är på plats.
Du får köpa elcyklar på firman till dom anställda ;)

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K