Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Kan ni inte gjort, var inte på Big-C igår, förutom köra till skolan var jag ingenstans och frugan var på Makro i Laemchabang igår kväll så nog fel nr...
Möjligt om i förrgår, då var jag där men på morgonen.
Hon får nog uppdatera sig på reg nr.
Jag ser allt om ni är där era bilar lägger man märke till @Krister

Jag har varit och handtvättat bilen, den och många andra var full av Saharasand efter regnet i förrgår. Pojklymmeln fick följa med, lite frisk luft skadar inte. Snacks tiĺl hockeyn också inhandlat så allt planerat in i minsta detalj.

Jag har varit och handtvättat bilen, den och många andra var full av Saharasand efter regnet i förrgår. Pojklymmeln fick följa med, lite frisk luft skadar inte. Snacks tiĺl hockeyn också inhandlat så allt planerat in i minsta detalj.
Trodde man som gammal gubbe behöll nöjet att handtvätta själv ;)

Möjligt om i förrgår, då var jag där men på morgonen.
Hon får nog uppdatera sig på reg nr.
Jag ser allt om ni är där era bilar lägger man märke till @Krister
Ja finns bara ett sätt att avgöra detta. Hon var så tvärsäker på att numret var ert men ja e mer tveksam siffror har en förmåga att ploppa upp lite hur som helst i huvudet på henne. Jag reser mig från soffan och går upp o frågar...

Ja finns bara ett sätt att avgöra detta. Hon var så tvärsäker på att numret var ert men ja e mer tveksam siffror har en förmåga att ploppa upp lite hur som helst i huvudet på henne. Jag reser mig från soffan och går upp o frågar...
Var det blåa metalic ränder runt, är ju hur hybriderna ser ut, vanlig bara vit.
Fråga frugan för hon var iväg igår kväll men på Makro inte Big-C och det ser jag på det hon köpt en del Aro.

Vi bygger Lego

20220319_215653.jpg

Nu åter i BKK efter trevliga trippen till KOH KOOD. På hemvägen ett kraftigt regn som gjorde att alla körde sakta. En del med varningsblinkers. Såg också flera timmerbilar. I Thailand kapar man träden i små delar till skillnad från Sverige.

Om 10 dagar är jag i Sverige igen om allt går som planerat.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K