Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nej, det fanns ingen öl att köpa, bara vatten och coke.
Jag tänkte, det kan inte vara så, men när jag kollade runt var det bara vatten och Coke på borden.
Nej, det fanns ingen öl att köpa, bara vatten och coke.
Jag tänkte, det kan inte vara så, men när jag kollade runt var det bara vatten och Coke på borden.
Jag har varit och handtvättat bilen, den och många andra var full av Saharasand efter regnet i förrgår. Pojklymmeln fick följa med, lite frisk luft skadar inte. Snacks tiĺl hockeyn också inhandlat så allt planerat in i minsta detalj.
Sitter på balkongen kom att tänka på bilden från huset i pratumnak, 7 år sen, då är det 7 år sen jag köpte condon och fick den förra året.
Tro inte på försäljare mest skitsnack.
Skulle ta 2 år tog 6.
Dom hade inte ens börjat bygga efter 2 år.
Man var lite orolig ett tag om det ens skulle bli av.
Tror inte att det är bättre att göra ett IQ test i fyllan.
Nu har jag aldrig gjort det i fyllan, men att vara ”smartare” än 88% är ingen höjdare faktiskt.
Gör du ett test nykter så hamnar du nog bättre till än så.
Tror inte att det är bättre att göra ett IQ test i fyllan.
Nu har jag aldrig gjort det i fyllan, men att vara ”smartare” än 88% är ingen höjdare faktiskt.
Gör du ett test nykter så hamnar du nog bättre till än så.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.