Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Menar du filer så ja och sen vägbygge på nått ställe på det 555 och på nått ställe hade dom delat av nervägen så det blev 3 upp och 1 ner, en dödsolycka mopedist blev pannkaka blod över halva vägen
Nä jag går och köper par öl till, blir ju ändås ingen återställare imorrn då vi skall till skolan på Måndag. Sån bevaring har jag så kan ta öl en kväll, är mest när inget att göra det kan bli några dagar.
Strax utanför Saraburi börjar det å slutar lite före KK. Ett imponerande bygge .Tyvärr alla små hak mot dammen borta nästan. Obs för 2 år sedan. Men ca 1 timme före KK så är det ett stort vitt tempel på vänster sida ,är det någon som besökt det?
Tar en öl nersjunken i en skön fåtölj i huset i Skåne efter att ha kört ner från Stockholm. Skall tillbringa 2 veckor här nere nu och "pula" i huset inför slutliga flytten i slutet av sommaren
Blir att fira påsken i Skåne i år. kanske ta en sväng till Puttgarden nästa vecka när man nu har "lillbilen" med sig
Har ändrat i CV sen förra veckan, att nu bor jag i gbg får se om det gör skillnad.
Så irriterad på att hon från hr inte svara förra veckan för var 4 veckors vikariat på MPSV precis vad jag ville ha nu.
Suttit på balkongen några timmar nu, och änna gött så men vart ju bättre när vi flytta hit då satt man och kolla på bufflar och kor som betade, bara äng och skog, nu ny village.
Och blir väl mer cykla imorse och bygger en till.
Suttit på balkongen några timmar nu, och änna gött så men vart ju bättre när vi flytta hit då satt man och kolla på bufflar och kor som betade, bara äng och skog, nu ny village.
Och blir väl mer cykla imorse och bygger en till.
Hörde från mitt x som bor i Pak Chong att det var ovanligt kallt för någon vecka sedan. Men hon klagade inte. snart är det som finast här i Sverige, och det har vi väntat på efter en ovanligt lång vinter. Sambon tittar på lets dance, och jag är totalt ointresserad av dans.
Hörde från mitt x som bor i Pak Chong att det var ovanligt kallt för någon vecka sedan. Men hon klagade inte. snart är det som finast här i Sverige, och det har vi väntat på efter en ovanligt lång vinter. Sambon tittar på lets dance, och jag är totalt ointresserad av dans.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.