Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Korrektion, inte skytrain utan nya vägbygget upp. Frågan vars man lyfter upp vägen så nedför berget...
Strax utanför Saraburi börjar det å slutar lite före KK. Ett imponerande bygge .Tyvärr alla små hak mot dammen borta nästan. Obs för 2 år sedan. Men ca 1 timme före KK så är det ett stort vitt tempel på vänster sida ,är det någon som besökt det?

Tar en öl nersjunken i en skön fåtölj i huset i Skåne efter att ha kört ner från Stockholm. Skall tillbringa 2 veckor här nere nu och "pula" i huset inför slutliga flytten i slutet av sommaren

Blir att fira påsken i Skåne i år. kanske ta en sväng till Puttgarden nästa vecka när man nu har "lillbilen" med sig

Korrektion, inte skytrain utan nya vägbygget upp. Frågan vars man lyfter upp vägen så nedför berget...Kanske pengar över Italy/Thai.
SmartSelect_20220409-193219_Maps.webp

Jo men rätt gött klimat det sista, hade 19 grader för några dagar sen, aldrig upplevt i April innan fick ta på mig jacka.

20220403_082305.jpg
Hörde från mitt x som bor i Pak Chong att det var ovanligt kallt för någon vecka sedan. Men hon klagade inte. snart är det som finast här i Sverige, och det har vi väntat på efter en ovanligt lång vinter. Sambon tittar på lets dance, och jag är totalt ointresserad av dans.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K