Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
I går klarade min bil besiktningen utan anmärkningar. På kvällen åkte jag båt med Stockholm som är både S/S och M/S. Man har behållit den gamla ångpannan som fortfarande funkar. Vi var 50 f d bankanställda som träffades och pratade gamla minnen, valet och drottningens död samtidigt som vi åt traditionsenlig ångbåtsbiff och drack lämpliga drycker.
Vi åkte från Stockholm runt Vaxholms fästning och tillbaka.
Är det granplantagerna och medföljande minskning av lövträd/undervegetation som leder till födobrist? Såg ett inslag på TV för länge sedan om utsvultna älgar, vilket verkade konstigt då vi tydligen får ett allt varmare klimat och det växer som aldrig förr.
Så klart gör ju helheten med många bidragande orsaker att vi ser en minskad stam,även att vi nu på några ställen även jagar under brunsten påverkar ju så klart.
På morgonen har jag tagit del av ett stort och ovanligt nyhetsflöde.
Om en stund ska jag och frugan träffa ett kompisgäng för att äta brunch på Pampas Marina. De brukar ha mycket och god mat.
Ytterligare lite fix i stugan, nu ska jag byta ut det eldfasta i öppna spisen. Det gamla hade spruckit och lossnat,men så är det nog 40-50 år sedan kompisen murade spisen.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.