Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

En fin dag på Gålö med R 142 Ystad som tyvärr gick sönder.

DSC_0852.JPG
Ystad var min första robotbåt!

Äbin säger att stammen ökar... :rolleyes: . Men I Lycksele finns inga älgar länge...
Kan inte låta bli att kommentera. Är själv jägare och det är INTE lite älg bara något som jägarna påstår. Ni i söder ser ju hur bra dom sköter vildsvinsstammen...

För det är ingen en rättighet att få skjuta en älg varje år.

Varför ska folk köra ihjäl sig på vägarna varje år orsakat av älgen.
Dessutom för skogen orsaka skador för hundratals miljoner?

Vaknat så tidigt och åt frukost själv. Nu ska de andra ha frulle på Mod café så jag får ta detta som ett mellanmål

20220911_110549.jpg
Ser ju gott och nyttigt ut Krister :oops: Men om man sen gymmar eller tränar som du gör så är det snart borta, själv skippat alla kolhydrater, vilket på en gammal gubbe tillsammans med några hantlar i olika vikter samt gummiband med hantag av bambu har gett enorma resultat. 2x15 kilo hantel är max vad jag behöver, det blir mer än tillräckligt tungt, en gång i veckan kan jag unna mig det som du nu visar i bild. Öl har jag helt förkastat

Ser ju gott och nyttigt ut Krister :oops: Men om man sen gymmar eller tränar som du gör så är det snart borta, själv skippat alla kolhydrater, vilket på en gammal gubbe tillsammans med några hantlar i olika vikter samt gummiband med hantag av bambu har gett enorma resultat. 2x15 kilo hantel är max vad jag behöver, det blir mer än tillräckligt tungt, en gång i veckan kan jag unna mig det som du nu visar i bild. Öl har jag helt förkastat
Japp. Vad ni än gör jag jag oftast annorlunda. Åkte ned till beach rd igår vid 22 tiden och sprang från Central upp hela stranden o tillbaka i sanden. Sedan lite sparkar... svågern fick hålla mitsarna. Har mkt energi

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K