Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Rensar squid..

IMG_20221028_143743.webp

Blir nog en sväng till Laem chabang efter skolan, köpa lite Halloweenprylar dom skall ha Halloweenfirande i skolan på Måndag och skall vara utklädda, i den äldstes årskurs gör dom kostymerna själva men yngste får vi köpa till.
Skall passa på och köpa lite Lördagsgodis fast Fredag, inte ätit något godis sen jag gick iland, ombord fick vi ju Lördagsgodis, blev lite sugen.
Tänkte även köpa en månads aktiveringskod för netflix på 7/11, kände för lite komediserie, dåligt med dom på HBO, har inte haft Netflix aktiverat på nåt år så något nytt borde ju finnas.
Kanske jag och frugan köper vin och delar på med så jag kan sitta och supa "själv", vi får se.
Blev lite småmulet nu på kvällen så perfekt ;)

Sitter i BKK och väntar på att frugans hantverkare har levererat tak till morgondagens arbete. Ska senare i väg till en av frugans kompisar och bli bjuden på alltför god mat misstänker jag. I Sverige är det lätt att promenera. Bor man vid en liten gata och område utan trottoarer är det inte lika enkelt att promenera.
Här vi bor finns hur mycket stigar som helst att promenera på, inte behöver jag ha en trottoar , skogen och risfälten funkar bra för en timmes promenad med hundarna varje morgon vid 7 tiden, först en kopp kaffe, sen promenad efter denna ytterligare kaffe samt youghurt med musli till dagens start

Ta en utflykt till Chatuchak park, trevligt på helgen och du kan promenera ordentligt. Även kolla marknaden om du inte gjort det.
Ligger väl på hyffsat avstånd från dig?

/ SatanG
Vi var i väg till en park i eftermiddags och promenerade. Tyckte dock att det var något för varmt när vi var där. Fick också se djurlivet i form av fiskar, sköldpaddor, leguaner, ekorrar och råttor. Det verkar vara stort folknöje att mata fiskar och sköldpaddor. Leguanerna var inte poppis.

BKK har flera fina parker men de sköts helt olika. Rama IX park och småparkerna är bäst skötta. Den vi var i förut var på gränsen till sunkig. En egen erfarenhet. Jag har inte sett alla.

I morgon ska huset förbättras. Alla saker är på plats.

Vi var i väg till en park i eftermiddags och promenerade. Tyckte dock att det var något för varmt när vi var där. Fick också se djurlivet i form av fiskar, sköldpaddor, leguaner, ekorrar och råttor. Det verkar vara stort folknöje att mata fiskar och sköldpaddor. Leguanerna var inte poppis.

BKK har flera fina parker men de sköts helt olika. Rama IX park och småparkerna är bäst skötta. Den vi var i förut var på gränsen till sunkig. En egen erfarenhet. Jag har inte sett alla.

I morgon ska huset förbättras. Alla saker är på plats.
Frågar bara sista i detta, var tog Eltråden vägen, hittar den inte

Du får
Klicka på din profil, gå in på kontouppgifter och aktivera politik tavlan så ser du den där.
Det finns en egen tavla för politik snack för att vi som inte är intresserade skall slippa.
Den flyttades dit tidigare idag då det var mest politik i tråden.

Du får

Klicka på din profil, gå in på kontouppgifter och aktivera politik tavlan så ser du den där.
Det finns en egen tavla för politik snack för att vi som inte är intresserade skall slippa.
Den flyttades dit tidigare idag då det var mest politik i tråden.
ok ser det inte som enbart politik utan hur ska vissa firmor och hushåll klara sej med sån hög elräkning och helst i södra Svrerige
Det är Ok lite politik men tråden avfärdas av nån som inte gillar tråden, ska se om jag hittar den

ok ser det inte som enbart politik utan hur ska vissa firmor och hushåll klara sej med sån hög elräkning och helst i södra Svrerige
Det är Ok lite politik men tråden avfärdas av nån som inte gillar tråden, ska se om jag hittar den
När en tråd går politiskt så hör den hemma i politik tavlan, forumet är uppdelat i 3 tavlor, öppna där allt allmänt diskuteras som alla kan se, sen politik tavlan och sen dude tavlan som är lite mer barnförbjuden, dom 2 sistnämda kan bara medlemmar se och man måste kryssa i att man vill se det.
Då vi är rätt många som är trötta på politiksnack i var och varannan tråd så gjorde forumsägaren så för några år sen, och så som den tråden utvecklades hör den hemma där....

När en tråd går politiskt så hör den hemma i politik tavlan, forumet är uppdelat i 3 tavlor, öppna där allt allmänt diskuteras som alla kan se, sen politik tavlan och sen dude tavlan som är lite mer barnförbjuden, dom 2 sistnämda kan bara medlemmar se och man måste kryssa i att man vill se det.
Då vi är rätt många som är trötta på politiksnack i var och varannan tråd så gjorde forumsägaren så för några år sen, och så som den tråden utvecklades hör den hemma där....
ok hitta den inte nu men det är väl viktigt hur folk ,företag ska klara sej i vinter, det tycker jag. och det är ju ett disskutions forum.
kan inte stava till dissku Ha Ha

ok hitta den inte nu men det är väl viktigt hur folk ,företag ska klara sej i vinter, det tycker jag. och det är ju ett disskutions forum.
kan inte stava till dissku Ha Ha
Klicka på din profil, sen klicka på kontouppgifter och scrolla ner lite så finns valmöjligheten där och kryssa i politisk.

Sitter och tar ett par Chang i min ensamhet i Loei i kväll. Men planerar nästa besök i udon, vilket har blivit en oas för mej
Oops får du nog Kurant på dig, dricka öl själv är big no no, även om man inte gör det själv då min fru gjärna tar en öl med mig.
Vet ju med mig att jag fyllnar till och skriver svammelheter då och då, men dom gångerna det sker så brukar det vara när alla andra gått och lagt sig på småtimmarna och jag blir kvar och tar lite till.
Men funderar på hur vissas förhållanden ser ut när man ser det som sitta med sin fru är lika med sitta själv...

Ja gillar att ta ett eller flera öl. Sen gillar ja politik, inte här på forumet kan bli att ja kötar med någon på telefon. Sen gillar ja att tjöta på någon pub eller bar, där har ja hittat i Udon. Kommer att åka dit nästa vecka Udon är en mycket trevlig stad passar mej

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K