Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Min kusin brukar hyra något liknande som du har, han brukar vara i Thailand ett par månader varje vinter, det ligger söder om stora buddan så räknas väl till jomtien
Spelar ingen roll vad kronan står i idag eller för 10år sedan. Skulle aldrig lägga 16k i månaden för ett, ursäkta, kryp in. Jag hade letat vidare och kan offra att inte bo så centralt. Hade jag ägt samma lägenhet hade jag hyrt ut den direkt och låtit den betala mitt riktiga boende
Perfekt för ensamstående pensionär, hade jag vart ungkarl så nåt sånt jag hade bott i med samma faciliteter och inte för långt avstånd.
Innan hyrde jag större men var helt i onödan, nyttja inte hälften av det jag hyrde.
Måste byta, första bilden läcker lite och andra bilden sönder på höger och vänster sida så glappar.
Fan kanske man inte kan köra till Koh Chang imorrn.
Måste byta, första bilden läcker lite och andra bilden sönder på höger och vänster sida så glappar.
Fan kanske man inte kan köra till Koh Chang imorrn.
Lycka till om ni åker, det man inte vet om har man inte ont av, utan att ta något som helst ansvar eftersom jag ej sett det i verkligheten men det funkar nog t o r
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.