Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Sonen ringde när jag var på 7/11 och ville bli hämtad på Sukhumvith så sitter och väntar på hans bahttaxi.
Där hade han tur att jag inte hann öppna en öl.
Trotsat spöregnet och begett mig till Ica/Postnord för att hämta ut det förnyade körkortet....
Och som vanligt ser man ut som förrymd brottsling på körkortet och det ska man dras med i tio år nu.
Nä jag bor inte i Pattaya, jag bor nord om mellan Pattaya och Laem Chabang.
Har en condo vid korsningen 3rd road och pattaya thai men där bor jag inte och den är uthyrd nu.
Gick vid dina gamla after work områden tidigare idag.
Nä jag bor inte i Pattaya, jag bor nord om mellan Pattaya och Laem Chabang.
Har en condo vid korsningen 3rd road och pattaya thai men där bor jag inte och den är uthyrd nu.
Gick vid dina gamla after work områden tidigare idag.
Några hål i väggen men inte många, inget jag kallar barer direkt i jämförelse med...
Slutet av Naklua efter old town och kommer upp till sukhumvith vid amphoen Banglamung så bor jag några km nord om.
Några hål i väggen men inte många, inget jag kallar barer direkt i jämförelse med...
Slutet av Naklua efter old town och kommer upp till sukhumvith vid amphoen så bor jag några km nord om.
Det är folkliv ibland helst när matfestivalen börjar i December, då stänger dom vägen för trafik på kvällen och matstånd längs vägen men inte mycket till barliv men knökat av folk.
Är i Nordligaste delen från fiskmarknaden genom old town.
Slutet av Naklua efter old town och kommer upp till sukhumvith vid amphoen Banglamung så bor jag några km nord om.
Nu är vi inte på samma bana, jag skrev i slutet av norra änden av Naklua när du kommer upp på sukhumvith och sen några km nordöver på sukhumvith.
Du är ju söder om, hur är det med väderstrecken
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.