Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Ursäkta de två sista var menade att hamna i tråden när köper ni elbil
Elbilar och laddställen har ökat enormt om man jämfört gått från noll här i Pattaya till ser många nu och varje köpcnter har många laddstationer

20231028_182856.jpg

20231028_182846.jpg

Kommer ihåg när forumet hette chaimai så fanns det ett tag en chattfunktion som låg synlig hela tiden där man kunde lägga ovidkommande inlägg och tjöta istället för använda trådarna som chatt.
Den funktionen gillade jag ;)
Fast det var väl +10 år sen och kunde se på morgonen när man bodde i byn och hällt i sig en del att man chattat med sig själv 55555.
Det är väl likadant idag när du fått några öl!

Hellpötr du gifter dej en gång i livet, hoppas vi på, om det kostar lite för foton, betala. Vi lejde en fotograf, kom inre
ihåg vad det kostade men foton finns kvar nu 20 år sen. Plus en film när vi gifte oss i Sverige ocksåHelt roligt stt dr ibland
Vet du vilket land du gifte dig i?

Du visste ju inte att du var i Thailand när du träffade din fru?

Gött. Nu har det även löst sig med fotograferingen vid vigseln också :-)

Det blev rätt många försök under dagen och de flesta var enbart fotografer och den sista jag pratade med ville ha 12000 kr enbart för att fotografera och redigera bilderna vilket hon sa var 3-4 timmars totalt arbete. Men när hon märkte att jag inte var med och det var ett litet jobb så kunde hon gå ned till 8000 kr. Men hon hade ingen service för att sedan göra pappersbilder för inramningar etc och så var det med de flesta. Fast de flesta hade inte möjlighet att ställa upp oavsett hur mycket de ville ha betalt. Var nog alldeles för sent ute och en lördag var fel dag tydligen för de flesta…

Men den jag hittade till slut fixar allt och inte till några fantasipriser och hade dessutom varit på platsen för vår vigsel flera gånger tidigare :-)

——————

Nu är jag på kontoret igen. Datumet och tiden fungerar för mig. Skall jag boka in?

Om ja så kommer jag en stund innan 15. Bilder från ceremonin samt bilder från torget efteråt 800 kr. Då ingår runt 50 digitala bilder, redigerade och högupplösta. Vill ni sedan ha pappersbilder eller annat på print hjälper jag gärna till med det. Det är ett beslut ni kan ta efteråt när ni få bilderna. Bilderna kommer senast 48 timmar efter vigseln.

Hör av dig om det är några mer frågor eller om ni vill ha tiden. Har lagt en spärr i min bokningskalender tills ni meddelat hur ni vill göra. Så ingen annan kan ta tiden nu innan ni meddelat.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K