Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Blev ingen kakling idag, var hemma så sent så satte upp det jag köpte på IKEA istället.
Imorrn skall jag ha service på bilen så får kakla efter det, bokat tid till 07:00.
Bytte verkstad blir Volvoverkstad och 2900kr.
Blev ingen kakling idag, var hemma så sent så satte upp det jag köpte på IKEA istället.
Imorrn skall jag ha service på bilen så får kakla efter det, bokat tid till 07:00.
Bytte verkstad blir Volvoverkstad och 2900kr.
Jag vill inte ställa bilen skitig och full i salt en månad när jag är i Thailand därför blev det nödtvätt. Tvättar ju själv normalt men vill inte ha skridskobana på uppfarten
Jag vill inte ställa bilen skitig och full i salt en månad när jag är i Thailand därför blev det nödtvätt. Tvättar ju själv normalt men vill inte ha skridskobana på uppfarten
Jag brukar tvätta själv på sommarhalvåret men på vintern är det bra med maskintvätt och underspolning. Gott att få bort allt salt och annan skit. I april lämnar jag på årlig rekonditionering.
Jag brukar tvätta själv på sommarhalvåret men på vintern är det bra med maskintvätt och underspolning. Gott att få bort allt salt och annan skit. I april lämnar jag på årlig rekonditionering.
Ja en C-klass. Kollade på E-klass också men den känns stor emot vad jag behöver. Har alltid gillat Merca men aldrig ägt någon.
Vad gillade du inte med E-klass? Den var nice inuti och spaciös
Ja en C-klass. Kollade på E-klass också men den känns stor emot vad jag behöver. Har alltid gillat Merca men aldrig ägt någon.
Har siktat in mig på en C-klass All-Terrain 220D. Blir bränslesnålt men ändå typ 200hk. Blir bra i skogen. Dragkrok och dieselvärmare är krav. Så här såg den ut när jag konfat klart. Färgen vet jag inte men modellen vill jag ha. 670k slutade det på
Jag tyckte den var lite ”plastig” och inte någon speciell komfort på landsväg där den bör vara som bäst.
Designmässigt så gillar jag C-klassen, men om inte e-klassen gör något större intryck så tror jag inte att c-klassen skulle göra det något bättre….förutom utseendet.
Jag tyckte den var lite ”plastig” och inte någon speciell komfort på landsväg där den bör vara som bäst.
Designmässigt så gillar jag C-klassen, men om inte e-klassen gör något större intryck så tror jag inte att c-klassen skulle göra det något bättre….förutom utseendet.
Skall inte köpa någon Benz just nu för det passar inte in i den ekonomiska planen
Har inte kört en Merca sedan 90-talet. Får väl provköra någon dag och se om MB känslan finns kvar eller om den gått förlorad.
Skall inte köpa någon Benz just nu för det passar inte in i den ekonomiska planen
Har inte kört en Merca sedan 90-talet. Får väl provköra någon dag och se om MB känslan finns kvar eller om den gått förlorad.
Nä en gammal FORD ska det vara den körs så lite så man
behöver bara öppna dörrarna på när det blåser så är den
städad
Thaiarna är roliga, på traktorerna är det bara en "keps" till
tak jag lät montera två kraftiga rör fram så det blev en
riktig störtbåge. När jag sitter på morgon och dricker kaffe
ser jag hur många velat göra samma sak ok bra men vissa
har bara en 10 mm armeringsjärn som stöd, vilken funktion
fyller den ????
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.