Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Gillar de här butikerna där det finns allt, från knappnålar till, tänkte säga dynamit. Får mig att tänka på ungdomens sommarbutik som hade just allt från nubb till oxfile och dynamit.
Påväg mot land, har legat ute 1 vecka.
Mailat migration på morgonen, nu är allt förberett och klart inför Måndagens intervju.
Dom har som mål att få allt klart inför barnens skolstart så låter positivt iaf.
Kanske får med dom på returresan
Nu ner och ta en runda på motionscykeln, inget gymmande på flera månader nu pga ont i axeln men blivit bättre sen köpt stöd för axeln och fick kommit ombord och vila den, mer fysiskt arbete hemma på huset
Dom var tvungna att åka hem lite tidigare från Isaan för sonen skulle göra nåt idag gällande den militärutbildning han gör via skolan för att slippa lumpen.
Lärarna är så kassa på att ge info i tid, får typ infon 10 timmar innan.
Men det är vanligt här nere, framförhållning existerar inte.
Finnair sabbade min resväska och skickade 700 kr presentkort efter en massa bilder och diskussioner men när jag skulle använda det sa de att man måste ringa in för sånt presentkort. Så ringde jag in för att boka biljetter och använda presentkortet men de ville ha 500 kr extra avgift för att man boka via telefon. Jag blev förbannad och sa att det här är ett bedrägeri varför jag inte får använda presentkortet digitalt.
Jag hoppas du kan använda hela beloppet.
Nu har jag bokat med presentkort, det gick att boka via appen så fick använt hela värdet.
För att boka via appen var man tvungen att byta location till ett euro land så flygpriset kom i euro.
Annars om står i annan valuta tex sek vid betalning så går inte presentkort att välja vid betalning.
Så först hade jag location Sverige, då gick det inte.
Bytte till location Finland, då gick det.
Flyger ner om 3 veckor.
Tittar på damfotboll. 4-1 till Sverige mot Danmark och matchen snart slut. Lägg därtill Hanna Marklund som expertkommentator med sin Skelleftedialekt. Kan knappast bli bättre
Idag körde min adept upp för MC kort. Han kämpade hela förra sommaren och jag tog med honom på knix hos SMC för att han skulle få lära sig köra hoj på riktigt. Vi har övat i timmar på lågfart, högfart, bromsning, trafik osv osv. Själv tycker jag han kör riktigt bra även om vi hade en del att jobba på i början. Han problem var att när han skulle köra upp blev han så sjukt nervös och inget fungerade. Bara i helgen som var nötte vi ca 15 timmar och idag tog han äntligen lappen
Han fick låna mitt släp också för att ta sig till uppkörningen.
Han var väldigt tacksam för all hjälp och alla timmar jag lagt ned. Jag fick en fin present som tack, verkligen uppskattat.
Han var förövrigt den tredje jag hjälpt med MC kort. Snart är mitt ”konto” fullt.
Tittar på damfotboll. 4-1 till Sverige mot Danmark och matchen snart slut. Lägg därtill Hanna Marklund som expertkommentator med sin Skelleftedialekt. Kan knappast bli bättre
Prövade på en Cooper test 2370 m på 12 min. Detta för snart 57 årig utkn.llad gubbe.
Very good/Above Average facket hamnar man i det trodde jag inte, men kan nog klara 2600 m gissar jag men motvation tryter.
2950 m- 12min . gjorde jag 2013
Men inte så mycket annat att ro sig med ombord så blir några mil på bandet.
Har man varit 25 år yngre har man nog provat en uthållighetstest med/mot den unga Polska stewardessen
Prövade på en Cooper test 2370 m på 12 min. Detta för snart 57 årig utkn.llad gubbe.
Very good/Above Average facket hamnar man i det trodde jag inte, men kan nog klara 2600 m gissar jag men motvation tryter.
2950 m- 12min . gjorde jag 2013
Men inte så mycket annat att ro sig med ombord så blir några mil på bandet.
Har man varit 25 år yngre har man nog provat en uthållighetstest med/mot den unga Polska stewardessen
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.