Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Var ganska klokt att besöka banken sade de, De vill nu varje år se passet med en aktuell extenskionstämpel i , I annat fall så kan de komma att frysa kontot .. Tack alla Ryssdjävl. och Chineser tillika Indier och andra slashasar som skaffat konton via agenter och fejkade uppgifter, Nu drabbar detta som vanligt oss skötsamma expats
SCB har stängt min app SCB Easy då mitt telefonnummer är registrerat utan mellan namn till skillnad från bankkontot. Då jag är i Sverige så kunde jag inte göra något och banken tog inte någon hänsyn till det.

Senast ändrad:
SCB har stängt min app SCB Easy då mitt telefonnummer är registrerat utan mellan namn. Då jag är i Sverige så kunde jag inte göra något och banken tog inte någon hänsyn till det.
Få se vad Bangkok bank säger. Mitt telefon nr är också registrerat utan mellannamn, och jag har förnyat passet sedan jag skaffade bankkonto. Ska registrera både telefon och bankkonto med mitt thai ID. Det borde ge minst problem.

Hygien är A & O även ute i fält,tänk om jag skulle råka få besök av nån fin brutta och då luktar som en burk surströmming :)
5 grader ute & blåser rejält så tvagningen gick snabbt idag...
Sett 3 älgar på morgonen men inget fälld,försökte smyga på en men den var borta då jag kom fram.
Helikoptern bokad för hemtransport på lördag.

20250925_094138.webp

Strax är det dags att krypa ner i sovsäcken, just nu står radiosporten för underhållningen med shl hockey.
Här inne i kojan värmer kaminen skönt och oljelampan lyser upp lagomt så det går att se bra,enligt mig så är mysfaktorn väldigt hög & betydligt sämre än så här kan man ju ha det :)

20250925_200634.webp

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar