Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Känner mig flitig idag. Gick 7,4km skogspromenad på förmiddagen sedan kom morsan hit och fikade. Hon önskade få bilen tvättad så det ordnade jag. När grejorna ändå var framme tvättade jag min bil också. Det var dags för lite garagestädning också så nu ser det trevligare ut. Lagom träningspass idag
Ja, även denna ska va den rakryggade. Otroligt söt och lugn. (Än så länge)
Jag ska passa den över natten om ca tre veckor, dom har bokat Stockholm och när dom bokade visste dom inte att dom skulle ha hund då.
Bokat in oss på årets sista resa till Eckerö. Bra pris för buss och båt t o r 40 kr. Resan mellan Stockholm och Norrtälje är en trist transportsträcka.
Resan från Norrtälje till båten i Roslagen tycker jag är njutbar. Båten har bra mat och dryck. Oftast är båten full av människor som dragit sig tillbaka från arbetslivet. Trots ansenlig ålder orkar de släpa ölflaken till bussen. En form av koncentrerad motion.
Bokat in oss på årets sista resa till Eckerö. Bra pris för buss och båt t o r 40 kr. Resan mellan Stockholm och Norrtälje är en trist transportsträcka.
Resan från Norrtälje till båten i Roslagen tycker jag är njutbar. Båten har bra mat och dryck. Oftast är båten full av människor som dragit sig tillbaka från arbetslivet. Trots ansenlig ålder orkar de släpa ölflaken till bussen. En form av koncentrerad motion.
Ventil spel på 36 burkar catepillar , krävs en hel del innan dom kan make america great igen, enlig mig.
Fast inte är det mycket som är amerikanska på dom.
Dessa gula han hängt med mig i många men alldrig varit mina favoriter. Ganska pissig kvalitet och finish.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.