Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vi har varit på Maxi och handlat. Vår butik firar 25-årsjubileum med tårtkalas. Handlar man för minimum 1000 kr får man 250 kr i rabatt. Inte illa för en fattig pensionär.
Vi har varit på Maxi och handlat. Vår butik firar 25-årsjubileum med tårtkalas. Handlar man för minimum 1000 kr får man 250 kr i rabatt. Inte illa för en fattig pensionär.
Äter middag på hotellet på Arlanda.
Frugan är grovt missnöjd, hon fick den segaste pizzan jag försökt skära. Skulle haft motorsåg med vegetabilisk kedjeolja. Min torsk var o kså inte någon höjdare. 4 spyor av 5 möjliga.
Äter middag på hotellet på Arlanda.
Frugan är grovt missnöjd, hon fick den segaste pizzan jag försökt skära. Skulle haft motorsåg med vegetabilisk kedjeolja. Min torsk var o kså inte någon höjdare. 4 spyor av 5 möjliga.
Det blev 7 humrar igår och totalt har det blivit 27 st nu. Idag ska jag ut med pojken som ska dra sina 4 tinor, hans kompis som missade prwmiären ska också med och lägga ut sina 3 tinor.
Har bott på comfort en hel del gånger gennom jobbet och faktiskt alldrig käk där förutom frukost. Brukar boka Clarion i egen regi så även då vi reser 29 oktober Ibland käkar vi på deras resturang The Social bar & bistro brukar var ok . Sky Horizon blir det även ibland, hinns det med en lunch brukar den vara helt ok
Jobbet har det ofta blivit Comfort alldrig käkat där mer än frukost , privat har det blivit Clarion. Käka brukar jag göra på social bar bistro, har väl varit ok. Sky Horizon brukar ta en lunch om det hinns med. Vi får väl se checkar in den 28/10 flyger den 29e.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.