Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tågar hemåt. Laget vann åttondelsfinalen i förmiddags och skall spela kvart i eftermiddag. Men det fanns inte plats på sista tåget så reser hem nu istället.
Precis fixat det lilla av håret man har kvar & det blev även rakning av skägg.. Så nu blev det kort igen till kostnad av hela 50 B känns som ett överkomligt pris.
Men han har ju inte heller nån hyra för lokal då det är en liten hörna utanför huset där han bor,jag var föövrigt första falangen han haft i frisörstolen någonsin...Så han tog ett foto av mig
Min fru jobbade som frisör i Taiwan så hon kan klippa, hon såg en el fårsax jag hade oh en sån använde jag. Hon klipper mej
och flera nu i Sverige så sparar 50 bth. du borde vara hemma och åka skidor på toppjakt nu, här har vi ingen snö så inge bra,
idag 15 och lite sol 3 tim och då att sitta på en myrkant och spana på fågel, finns inge bättre, litten eld och kaffe med limpmacka
Min fru jobbade som frisör i Taiwan så hon kan klippa, hon såg en el fårsax jag hade oh en sån använde jag. Hon klipper mej
och flera nu i Sverige så sparar 50 bth. du borde vara hemma och åka skidor på toppjakt nu, här har vi ingen snö så inge bra,
idag 15 och lite sol 3 tim och då att sitta på en myrkant och spana på fågel, finns inge bättre, litten eld och kaffe med limpmacka
Tänkte åkt skidor idag men -12 grader, stannar kanske inne istället och gör klart småpill i köket istället.
Går åt mycket el nu när såhär kallt, värmepumpen går för fullt.
140kw igår.
Jag får vänta på att Lilleman skall komma hem från Göteborg, det blir frampå eftermiddagen. Sedan är det hockey, Redhawks tar emot kaffesumparna från Karlstad i Arenan.
Måste passa på att gratulera Småkronorna också, bra gjort!
Blev ett besök till tandläkaren och fixa en tand som gått sönder (ny fyllning för 250kr) och frun beställde nya progressiva glasögon som kommer om en vecka.
Snöade inatt och nu snöar det igen. Får gå ut och skotta undan så att det inte blir så mycket på en gång att ta hand om. Temperaturen har gått upp till -1,5 så nu är snön tung igen
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.