Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Höghöjdsdricker.

Beställer in två öl på en gång.
En Hazy Jane och en Punk. Bägge från Brewdog

IMG_3712.webp

Precis fixat det lilla av håret man har kvar & det blev även rakning av skägg.. Så nu blev det kort igen:) till kostnad av hela 50 B känns som ett överkomligt pris.

Men han har ju inte heller nån hyra för lokal då det är en liten hörna utanför huset där han bor,jag var föövrigt första falangen han haft i frisörstolen någonsin...Så han tog ett foto av mig :) :)

20260105_154254.webp

20260105_152229.webp
Min fru jobbade som frisör i Taiwan så hon kan klippa, hon såg en el fårsax jag hade oh en sån använde jag. Hon klipper mej
och flera nu i Sverige så sparar 50 bth. du borde vara hemma och åka skidor på toppjakt nu, här har vi ingen snö så inge bra,
idag 15 och lite sol 3 tim och då att sitta på en myrkant och spana på fågel, finns inge bättre, litten eld och kaffe med limpmacka

Min fru jobbade som frisör i Taiwan så hon kan klippa, hon såg en el fårsax jag hade oh en sån använde jag. Hon klipper mej
och flera nu i Sverige så sparar 50 bth. du borde vara hemma och åka skidor på toppjakt nu, här har vi ingen snö så inge bra,
idag 15 och lite sol 3 tim och då att sitta på en myrkant och spana på fågel, finns inge bättre, litten eld och kaffe med limpmacka

Låter logiskt. En fårsax bör passa din skalle extra väl kan jag tänka mig faktiskt. :):xmas_smiley:

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K