Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nej det är lika som förr, får försöka hålla dörren stängd bodde här första gången 2011 och har nog blivit 10ggr till sedan dess med uppehåll några år men de har snäppat upp sig.
Då var naturhistoriska avklarat, nu handla thaimat och möta en polare.
Sen hem och ta helgt, får se om blir längdskidor imorrn, frugan sa att hon ville testa, vi får se
Idag kommer jag att vara iväg det mesta av dagen, har blivit bjuden på en rekreationsdag inklusive spa. Sistnämnda är inget för mig så det blir någon rejäl promenad istället tror jag. Jag skall köra minibuss med en del av gänget.
Idag kommer jag att vara iväg det mesta av dagen, har blivit bjuden på en rekreationsdag inklusive spa. Sistnämnda är inget för mig så det blir någon rejäl promenad istället tror jag. Jag skall köra minibuss med en del av gänget.
Spa, ett varmt bad med fin utsikt och ett glas rött till vinterutsikten hade väl vart fint.
Nåt jag kunde tänkt mig.
Kanske nåt man skulle göra idag får kolla på det.
Tack för tipset, är väl alla hjärtans dag ett varmt bad och ett glas rött i vinterskrud hade fått ett stort hjärta från mig.
Lite sent ute men skall kolla på om finns eller fullbokat.
Blev inga längdskidor idag, frugan är i röd ände av månaden.
Så blir mest hemmahäng, jag skall in en sväng till stan bara och handla inför Lördagsmiddagen.
Skall boka snowboardskola för äldste sonen nästa helg och skidutrustning för oss andra så blir det lite utför för oss andra nästa Lörd istället.
Tog en promenad i centrum, det är allt fint här, hade man bott i centrum kunde man gått in på en öl, satt tom folk på en utesservering.
En tok badade i sjön.
Tog en promenad i centrum, det är allt fint här, hade man bott i centrum kunde man gått in på en öl, satt tom folk på en utesservering.
En tok badade i sjön.
Kan en gammal mexitegelvilla omvandlas till en modern husdröm? Sofia och Alexander har hittat bästa platsen i Ulricehamn precis vid sjön Åsunden. Men för att de ska trivas behövs en "total remake". De anlitar Linus Fernström, fd hockeymålvakten som ritade sitt första hus till sig själv i...
Idag ids jag ej åka ut och leta tjäder,temperaturen är fortfarande långt ner på termometern.
Jag var ju ute hela dan igår och blev utan fågel,men hittade flera platser där dom varit så jag var ju inte på helt fel ställe.
Trots kylan igår så var det en fin dag och skidorna gick lätt.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.