Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag har vin igen jag gjorde nåt så ovanligt och gick och la mig innan flaskan var tom.
Dock skall jag nog inte tömma den nu.
Ser ut att bli en strålande dag och jag har köpt grillkorv med tillbehör så tänkt åka upp till Lassalyckan och grilla korv med familjen.
Men hänger ju på frugan, hon är i perioden i månaden då kvinnor har det lite jobbigt så hon får bestämma om blir så.
Efter en intressant och avkopplande dag igår blir det en del att göra idag. Vi är bjudna till syrran i eftermiddag, det är inte så ofta vi tre syskon träffas samtidigt så det skall bli trevligt. Sol från en molnfri himmel har vi nu på morgonen, svag vind och 11 minusgrader.
Frugan gnäller lite på att jag inte hänger med till Thailand.
Hur skall vi ta oss runt, vet ju inget.
Men herregud det är ju erat hemland, jag har väl curlat familjen för mycket.
Får se, hyresgästen skall få svar från banken i veckan så måste väl med om går vidare hon kan inte göra det själv säger hon.
Också kommer pengarna rätt.
Du skulle sagt som Eddie Meduza, aldrig i livet, har jag gått och lagt mig så har jag gått o lagt mig!
Det började så fint på alla sätt och vis, men nu så har det gått åt helvete precis, Sossialdemokratena, sossial sossial, Sossialdemokratena fy fan sån jävla skit.
1979 hade Eddie genomskådat bedrägeriet men fortfarande är det de som applåderar och fortsätter hylla detsamma......
Enligt känslan är han min son och är bara mig han kallar pappa, den riktiga vid namn.
Att inte biologisk betyder inget, jag som vart hans pappa under hela hans uppväxt.
Enligt känslan är han min son och är bara mig han kallar pappa, den riktiga vid namn.
Att inte biologisk betyder inget, jag som vart hans pappa under hela hans uppväxt.
Var det lagar vi diskutterade?
Jag skrev min son och det är känslan i familjen, skiter väl i nån jävla lag när det gäller det.
Jag har 2 söner vad än lagen säger.
Nu skall vi med vår sociala inkompetens packa en grillpåse och ta oss till Lassalyckan.
Många grillar där som brukar vara rätt folktätt, får se om vi vågar gå fram
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.