Nam Falang
Forumveteran
5555 ja det var en lång summering men tyckte den var spot on. Det enda jag inte höll med om men som inte är av hälsoskäl är att jag nästan uteslutande köper svenskt kött för att stödja svenska producenter.
Ja skulle dom där 65% som får högt blodtryck följa dessa råd så tror jag många skulle kunna kasta sina mediciner
han vill att jag skippar alla kontanter och använder appen , Nej , jag gillar kontanter , Och där är frugan och jag exakt samma. och varför finns det då en kassa på banken ?