Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Frulle nu och sedan resten av dagen utan några måsten, hopp & lek som vi säger åt hunden.
Pensinärslivet är inte så dåligt:)

20260602_082656.webp
 
Var till min bank idag BKK bank , betalade in 800 bath för årets inkomstbrev, Blev djäkligt dåligt behandlad, Han bad mig gå till Kasikorn då det var mottagande bank, jag frågade honom var är problemet , jag är kund här och har mitt sparkapital i denna bank , jag stod på mig och efter en stund frågade han om mitt Thai id kort , förstod då att problemet var att skitgubben Inte kunde skriva på annat alfabet än thais eget . Skitbank och detta skall de få veta på huvudkontoret i KK , De behandlar folk illa som fan i detta land, En enkel bankkassör säter sig på höga hästar ,
 
Senast ändrad:
Frulle nu och sedan resten av dagen utan några måsten, hopp & lek som vi säger åt hunden.
Pensinärslivet är inte så dåligt:)

20260602_082656.webp
Jag råkade halka in i ett intressant program på TV3 igår. Det handlade till synes om ditt gamla jobb i gruvorna däruppe från olika ställen. Bl a Kiruna och Aitik. Intressant att få en liten inblick i hur det är att arbeta under jord och ovan. Nästa vecka skall det bl a handla om ett pelletsverk, det var väl där du jobbade?
 
Var till min bank idag BKK bank , betalade in 800 bath för årets inkomstbrev, Blev djäkligt dåligt behandlad, Han bad mig gå till Kasikorn då det var mottagande bank, jag frågade honom var är problemet , jag är kund här och har mitt sparkapital i denna bank , jag stod på mig och efter en stund frågade han om mitt Thai id kort , förstod då att problemet var att skitgubben Inte kunde skriva på annat alfabet än thais eget . Skitbank och detta skall de få veta på huvudkontoret i KK , De behandlar folk illa som fan i detta land, En enkel bankkassör säter sig på höga hästar ,
Berra! Inget att förvåna sig över, I KK där du har varit en del så är det inga problem , går jag in på Banken i KK så snackar de dessutom Engelska. Men här på landsbygden finns inte många faranger, trots att jag snackade Thai med skitgubben klarade han inte jobbet att skriva av namnet i mitt pass, De bär sig svinigt åt om de kan , många översittare i detta land of smile skall du veta, bara västkustIslamen som blir bästis med alla alkoholiserade snutar i sin hemby , som min far skojade om "lika barn leka bäst"
 
Jag råkade halka in i ett intressant program på TV3 igår. Det handlade till synes om ditt gamla jobb i gruvorna däruppe från olika ställen. Bl a Kiruna och Aitik. Intressant att få en liten inblick i hur det är att arbeta under jord och ovan. Nästa vecka skall det bl a handla om ett pelletsverk, det var väl där du jobbade?
Jo fick ihop 18 år i verket.
 
Var till min bank idag BKK bank , betalade in 800 bath för årets inkomstbrev, Blev djäkligt dåligt behandlad, Han bad mig gå till Kasikorn då det var mottagande bank, jag frågade honom var är problemet , jag är kund här och har mitt sparkapital i denna bank , jag stod på mig och efter en stund frågade han om mitt Thai id kort , förstod då att problemet var att skitgubben Inte kunde skriva på annat alfabet än thais eget . Skitbank och detta skall de få veta på huvudkontoret i KK , De behandlar folk illa som fan i detta land, En enkel bankkassör säter sig på höga hästar ,
Jag har alltid blivit vänligt behandlad av BKK under dom 15 år jag varit kund. :thumbsup:
 
Jag har alltid blivit vänligt behandlad av BKK under dom 15 år jag varit kund. :thumbsup:
Det handlar ju inte om Bangkok Bank som helhet , Både jag och frugan har konton i denna bank , jag sedan 17 år och frugan sedan 26 år tillbaka , Har även ett BKK konto i Pattis, Alltid proffsiga och vänliga, Det handlar om just denna person , som uppenbarligen inte skall ha ett service yrke , Nästa gång (om detta händer) så kommer jag att be om ett snack med bankchefen, de skall fasen behandla alla lika , han menade att jag skulle gå till Kasikorn bank, jaha sade jag , jag är kund i denna bank och nu är jag här , kan jag betala 800 thaibath till detta Kasikorn konto ,, Sicken idiot, han fick skriva av mitt Thai ID då funkade det , djäkla outbildat bankfolk
 
Det handlar ju inte om Bangkok Bank som helhet , Både jag och frugan har konton i denna bank , jag sedan 17 år och frugan sedan 26 år tillbaka , Har även ett BKK konto i Pattis, Alltid proffsiga och vänliga, Det handlar om just denna person , som uppenbarligen inte skall ha ett service yrke , Nästa gång (om detta händer) så kommer jag att be om ett snack med bankchefen, de skall fasen behandla alla lika , han menade att jag skulle gå till Kasikorn bank, jaha sade jag , jag är kund i denna bank och nu är jag här , kan jag betala 800 thaibath till detta Kasikorn konto ,, Sicken idiot, han fick skriva av mitt Thai ID då funkade det , djäkla outbildat bankfolk
Du har inte prövat att använda BKK Banks utomordentliga Bank APP för att betala de 800 bahten till Kasinorn kontot?
 
Du har inte prövat att använda BKK Banks utomordentliga Bank APP för att betala de 800 bahten till Kasinorn kontot?
Börja nu inte som Israelen här i närheten , :laugh2: han vill att jag skippar alla kontanter och använder appen , Nej , jag gillar kontanter , Och där är frugan och jag exakt samma. och varför finns det då en kassa på banken ?
 
Börja nu inte som Israelen här i närheten , :laugh2: han vill att jag skippar alla kontanter och använder appen , Nej , jag gillar kontanter , Och där är frugan och jag exakt samma. och varför finns det då en kassa på banken ?
Alla kontanter bör man aldrig skippa men tiden när man betalade räkningarna med kontanter i bankens kassa är kanske inte det mest bekväma.
 
 

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp