Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Så då har dom lite att aktivera sig med på dagarna när jag jobbar.
Nästa ledighet skall jag nog bara göra klart altanen är väl 1-2 dagars jobb igen, har inget gjort sen vi åkte till Stockholm, annars bara vara ledig....

20260621_212129.webp


20260621_212257.webp


20260621_212455.webp
 
Idag blir det en tur till syrran under förmiddagen. Systersonen har kommit hem till henne på semester, det skall bli kul att träffa honom. Han jobbar utanför Umeå någonstans som lärare, vet inte exakt var. Men först kaffe och därefter dusch.
 
Jag har varit iväg och skrivit på en del papper inför sommaruppehållet. Nedräkningen till Italienresan fortsätter, lördag morgon kl 8 bär det iväg från Öresundsterminalen i Malmö. Värme får man vara beredd på, Florens visar 39 grader dom första dagarna.
 
 

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp