Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Så då har dom lite att aktivera sig med på dagarna när jag jobbar.
Nästa ledighet skall jag nog bara göra klart altanen är väl 1-2 dagars jobb igen, har inget gjort sen vi åkte till Stockholm, annars bara vara ledig....

20260621_212129.webp


20260621_212257.webp


20260621_212455.webp
 
Idag blir det en tur till syrran under förmiddagen. Systersonen har kommit hem till henne på semester, det skall bli kul att träffa honom. Han jobbar utanför Umeå någonstans som lärare, vet inte exakt var. Men först kaffe och därefter dusch.
 
 

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp