Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Undrar hur många 7-8 åringar som förstår det skrivna.
Verkligen skrivet för barn som andra stycket riktar sig mot, eller inte.
Skall jag lägga fram det här till sonen för att läsa, nästa år skall det väl signeras och godkännas av barnen att man tagit del av upplysningen med.
Tänk till @Nemo....röpunk och annat vilseledande subkultur med politisk innebörd då. Nu begrp vi mer, eller hur ;) .

Gott med morgonkaffe & har även tänt en brasa i kaminen,det känns lite ruggigt och ute är det grått och regnigt.

20260819_063900.webp

Vilken klass börjar du, Boa?
2'an :afro:?
Då ligger jag 5 klasser över dej :) kom igår kväll efter en 160 mils resa upp till idre. En arbetskamrat på70 talet eller
75 flyttade han från umeå, rally gubbe så vi hade mycket att snacka om, vi har pratat mycke i telefon och rösten var
densamma men 50 år ,den då vi var lite annorlunda båda två men dj kul att träffas 12 tim i bil dit lite sväng från rutten
10 tim hem utan nått stopp bara tanka och en kiss paus

Då ligger jag 5 klasser över dej :) kom igår kväll efter en 160 mils resa upp till idre. En arbetskamrat på70 talet eller
75 flyttade han från umeå, rally gubbe så vi hade mycket att snacka om, vi har pratat mycke i telefon och rösten var
densamma men 50 år ,den då vi var lite annorlunda båda två men dj kul att träffas 12 tim i bil dit lite sväng från rutten

10t hem utan stopp annat än för att tanka och kissa?
Går inte bilen fortare än så?

10t hem utan stopp annat än för att tanka och kissa?
Går inte bilen fortare än så?
Mycke dj krokigt ovanför Sveg ibland hade man solen på v sida och ibland h sida det var som om man kötde runt hela tiden
nä ingen raser maskin men den gjotde jobbet, i Sundsvall när vi åkte hemåt i en uppförsbacke, 2 långtradare före och
en stor BMW bakom när jag vek pm för att kåra om tradarna trampa jag gasen i botten på lilla opeln när jag kpm för sista
tradar låg jag på 140 det gillade nog in BMW föraran att ligga after en sån rvål kopp utan full fart fötbi huva

Mycke dj krokigt ovanför Sveg ibland hade man solen på v sida och ibland h sida det var som om man kötde runt hela tiden
nä ingen raser maskin men den gjotde jobbet, i Sundsvall när vi åkte hemåt i en uppförsbacke, 2 långtradare före och
en stor BMW bakom när jag vek pm för att kåra om tradarna trampa jag gasen i botten på lilla opeln när jag kpm för sista
tradar låg jag på 140 det gillade nog in BMW föraran att ligga after en sån rvål kopp utan full fart fötbi huva
Är du säker på att ligger 5 klasser över, som du skriver undrar man om du kom fram första skoldagen?

Läs 126,627.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7