Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

"Gazton " sa:
Grattis P-o :wai:

Vinsten består i att du är nu innehavare av trådtiteln fram till 200 inlägg. ;D ;) :thumbsup: 8)

Var vänliga och undvik dubbelposter , vi vill inte se tråden förvandlas till någon form av inläggsjakt.

För tillfället fungerar inte IM ( Instant message ) Mellan oss medlemmar, och startsidan kan vara lite besvärlig när det gäller uppdateringen av shoutboxen. Så detta är en utmärkt tråd att sköta sådant snack tills det att problemet med IM rättats till .

Att det blir dubbelposter är ju oundvikligt.. Ta det med en nypa salt.. Ni fattar. 8)

God fortsättning !
Nu fattar jag inget igen ??? Vad är IM ( Instant message ) :-X Menar du Chatten

Det var som fasen vad P-O var på hugget. Fanken att jag glömde bort att slåss om det inlägget. Grattis P-O, schysst!! ;)

Snart dags att kolla på Svensk tv...
Måste kika på Sommartorpet när man ändå är hemma.

Och så lämnar jag arenan för någon annan att ta inlägg #2000. :nod:

Jag kommer inte ens åt TV:n. Det inhandlades ju en och annan Thai-DVD därnere... Behöver jag säga mer? :'(

"Berralund " sa:
Jag kommer inte ens åt TV:n. Det inhandlades ju en och annan Thai-DVD därnere... Behöver jag säga mer? :'(
Jamen det är väl bra då kan du förgylla tillvaron för oss med din närvaro i stället :-\

Sitter och tittar på sommar med Ernst ??? Vad ska man tycka om den mannen?
Är han på riktigt eller är han framavlad av Ranelid och Timell tillsammans med Karin Mannerstål??

Klockan 16.30 i morrn börjar personalklubbens förfest innan utgång till en känd vilda västernstad i småland.... kan bli blött.. Kan bli ett o annat konstigt inlägg.. 8)

Dubbel post! ;)

Nu ska jag kolla filmen "Ondskan" På fyran . Den med Jan G. ni vet.. har aldrig sett hela

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K