Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

"ledarn " sa:
Se bara till att du har ett riktigt jäkla häng på brallorna också....
Så att kallingarna verkligen syns.....
Jaha du är det så, då får man passa den bruna randen.
Hur är det, klickar man på annonsen vem får då betalt?? Vi eller BB

"Berralund " sa:
Tjock plånbok? Har den någonsin varit det så är det längesen. Det är med den som med ozonskiktet - Tunnas ständigt ut. :(

Det kanske är lite som jag läste på något forum (kanske här?) angående bank-konto i Thailand.
Personen i fråga tycket det var helt onödigt med bank-konto i Thailand, han hade fru och därför inga pengar att sätta in på något bank-konto... ;)

"Per Olav " sa:
Det kanske är lite som jag läste på något forum (kanske här?) angående bank-konto i Thailand.
Personen i fråga tycket det var helt onödigt med bank-konto i Thailand, han hade fru och därför inga pengar att sätta in på något bank-konto... ;)

En synnerligen klarsynt man, på min ära. Man skall kanske avsluta kontot nästa gång vi kommer dit (fast det dröjer nog något år nu). ;)

Tittar på Thai tv på internet..
Och försöker mig på att skapa sida 100... ;)

Grattis P-o :wai:

Vinsten består i att du är nu innehavare av trådtiteln fram till 200 inlägg. ;D ;) :thumbsup: 8)

Var vänliga och undvik dubbelposter , vi vill inte se tråden förvandlas till någon form av inläggsjakt.

För tillfället fungerar inte IM ( Instant message ) Mellan oss medlemmar, och startsidan kan vara lite besvärlig när det gäller uppdateringen av shoutboxen. Så detta är en utmärkt tråd att sköta sådant snack tills det att problemet med IM rättats till .

Att det blir dubbelposter är ju oundvikligt.. Ta det med en nypa salt.. Ni fattar. 8)

God fortsättning !

Jag ger gärna upp titeln som innehavare av trådtiteln till den som lyckas med inlägg 2000.. ;)

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K