Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Haha, du är härlig Rolf :D
Jo, det blev lite för sent igår, skulle gått hem tidigare men du vet hur det är ibland. :)
Nu har jag fått i mig en mugg kaffe så ja är snart redo för att ge mig ner till poolen.
Ska lägga mig tidigare ikväll hoppas jag, för jag vill inte sova bort dagarna.

"Kycklingen " sa:
Haha, du är härlig Rolf :D
Jo, det blev lite för sent igår, skulle gått hem tidigare men du vet hur det är ibland. :)
Nu har jag fått i mig en mugg kaffe så ja är snart redo för att ge mig ner till poolen.
Ska lägga mig tidigare ikväll hoppas jag, för jag vill inte sova bort dagarna.
Det är rätt Kycklingen kör hårt. :beer:

Sitter och slöläser här, är duktigt trött efter flygresan. Måste in till Skatteverket med barnen så att dom får personnummer. Lika bra att fixa det direkt.

Tack skall ni ha allihopa, man blir ju tårögd. Visst är det ett helt nytt liv, men allting känns fint och allt skall säkert gå bra!

"Rolf " sa:
Jag är nyfiken!! Vad var barnens första reaktion när dom kom hem till er?

Vi hann inte ens ur taxin innan dom var och testade lekplatsen precis utanför. Sen undersöktes naturligtvis allt i en rasande fart, bl a så blev det dusch direkt. Så det hela har varit mer positivt än vad jag väntade mig faktiskt. :laugh:

"Berralund " sa:
Vi hann inte ens ur taxin innan dom var och testade lekplatsen precis utanför. Sen undersöktes naturligtvis allt i en rasande fart, bl a så blev det dusch direkt. Så det hela har varit mer positivt än vad jag väntade mig faktiskt. :laugh:

Lycka till som fan. Otroligt roligt att allt gått väl :)

"Berralund " sa:
Grattis till det. Det var säkert möblerna som du hade jobbat med som var pricken över i :D

"Berralund " sa:

Lycka till med familjen Berra!

Sitter och kollar på annonsen till höger om Björn Borg kalsonger.
Kan det va nåt så här på ålderns höst :D Kan det öka attraktionsgraden ::)

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K