Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

"Phirawan " sa:
Nu sitter jag och försöker skriva ett brev till arbetsgivare för att jag vill utveckla mig på jobbet.

Och de har annonserat att vill ha arbetsledare på mitt jobb.Jag tror att jag kan det bara de ge mig
chansen!!!!!
Förhoppningsvis :wai: de kommer att intervju mig..

Jag håller tummarna för dig, :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Har efter nåt år av rent inomhusjobb bytt till att vara mer ute, men fortfarande 90% inne.
Idag blir det 100% inne. Ett djävla skitväder på den Norska västkusten idag.
Kaffe nästa.

Sippar på kaffe, minus 7 utanför. Ska snart ta mig till jobbet och skriva klart recepten till januarimenyn. Imorgon ska det jobbas lunch och därefter ska man gå på ett fyrtioårskalas. på lördag ska man vara lite bakis och packa....Sen bär det av till det varma landet på söndag. over and out//Björn

"b-tung " sa:
Sippar på kaffe, minus 7 utanför. Ska snart ta mig till jobbet och skriva klart recepten till januarimenyn. Imorgon ska det jobbas lunch och därefter ska man gå på ett fyrtioårskalas. på lördag ska man vara lite bakis och packa....Sen bär det av till det varma landet på söndag. over and out//Björn

Fan så sugen jag börjar bli på att dra ner. Blir nog att boka snart för en spontantripp. Bara frugan och jag

Phirawan, Hoppas det går bra för dig!

b-tung, man är ju inte lite avis tänk att på söndag är du påväg till LOS!! Själv måste man vänta enda till april..
Damen åker tillbaka till thailand i slutet av januari. Men jag får vänta ett tag....

"Phirawan " sa:
Nu sitter jag och försöker skriva ett brev till arbetsgivare för att jag vill utveckla mig på jobbet.

Och de har annonserat att vill ha arbetsledare på mitt jobb.Jag tror att jag kan det bara de ge mig
chansen!!!!!
Förhoppningsvis :wai: de kommer att intervju mig..

Lycka till!

Jag har vart ute och skottat lite snö idag, nu skiter jag i det. Det blir mer snö i morgon så då tar jag nya tag.

"Phirawan " sa:
Ta med din fru och koma hälsa då när ni är i stan.. jag jobbar under jul-nytt år. :wai:men jag säger sen var jag jobbar .hahaha

Om jag gissar rätt hotell, så blir de mat igen för mig,
och skyldig dig för efterrätten :upanddown:

På jobbet som vanligt. Dock bara två dagars jobb nästa vecka sen ledig hela julen och nyår :upanddown:

Ligger fortfarande , Febern har nog gått ner något... Men det är väl så att tempen ligger som lägst på morgonen.

Men hundkräket struntar ju i fall jag är sjuk eller inte.. Han måste ju ha sin runda i alla fall/ Gaz

Jag har nog repat mig till kvällen..Kylen dignar ju av tyngden av alla goa öl som väntar på att öppnas.. Jag ska Kolla filmen JFK (för andra gången) . sova ett par timma sen kör vi Rock`n Roll igen :beer:

"Gazton " sa:
Jag har nog repat mig till kvällen..Kylen dignar ju av tyngden av alla goa öl som väntar på att öppnas.. Jag ska Kolla filmen JFK (för andra gången) . sova ett par timma sen kör vi Rock`n Roll igen :beer:

Det är jag helt övertygad om att du kommer att göra. Men hur som helst - krya på dig. Att ligga sjuk sucks. :(

Kom hem från Julgala middag på jobbet!

Trevlig och jag fick pris året bäst arbeta på mitt jobb. :thumbsup:
Jag är glad verkliga roll den prisbelönta arbete.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K