Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Sitter på jobbet men det är lika lugnt här som det är hos Roffe. Så tiden går knappt frammåt..

Nä man får en bra uppladdning inför helgen. Får väl lov att ta han om min pellets panna, lite pyssel med den. Men man får börja med en liten wirre i bastun i kväll så man kommer i rätt stämmning. ;)

Hops! Här dånar det in två galanta damer i gröna kläder och sätter gång att plantera nya gröna växter i de stora krukor som står i rummet. Snyggt blev det.
Hemtrevligt och så har man ju en dator också :D

Dricker Öl, Saknar Barlivet i phuket... och lyssnar på Miss li för 5 gången i rad.....

Ja den blir svårt att tröttna på. Om dom inte spelar sönder den på Radion( Som dom brukar) :(

Klockan är ca 23.00 och Taco står på bordet.. min gäst anländer 23.30.. fortsättning kanske följer.. 8)

Lego, han måste ju ha en grundträning. :D Det gäller att vara noggrann så att man är på topp när det gäller

"legolas " sa:
Gazton,, sluta nu,,, skall du schabbla bort din semester-resa bara för ett nummer???
OK nu kommer du aldrig att komma iväg...... snyft!!!

Mitt lilla nöje kostar gratis :)

Hennes gubbe kanske inte gillar det, men det skiter ju jag i ;)

"legolas " sa:
Fråga: kan man vara hårdrockare ända in i döden??????
Svar: ja, det kan man, lätt!!!!
jasså, vem då???? Gazton så klart!! En stor grym karma till dig!!!

Tack och bock min Herre :wai:

headbang[1].webp

Insåg att jag inte är körduglig på flera timmar... så vad göra? hällde upp lite Baileys och en famous grouse.. sååååå jävla gött.. 07.45 och inga åtagande på hela dagen ( bara DD) 8)

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K