Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Ibland skulle man faktiskt kunna tro att jag försöker att få sparken.
Men jag är en ansvarsfull och hängiven anställd som gör allt för firman.
Det är jag säker på att du är.
Utan dig raserar hela bygget.

3524DB20-3A6A-44F6-A265-57D7174760EA.jpeg

Ja, men det är onödigt dyrt.
Även jag hade nog haft råd med att delvis handla på Tesco, men jag känner inte något behov av att skrävla eller visa upp något.
Jaja.
Ni är allt ett gäng som gillar att visa upp att ni flyger buisness, visa upp flashiga bilar som Porche, Merca, BMW, visa upp lyxiga middagar, berätta om hur bra era fruar tjänar och hur välutbildade dom är, få det att se ut som lyxigt leverne etc. etc.
Men så är det ju inom samma vänskapsgrupp så lätt man blir blind då.
Enda jag har skrivit är min lön, att jag drömmer om en Merca men har inte råd och att jag bott på ett i mina ögon dyrt hotell 2 gånger.

Jaja.
Ni är allt ett gäng som gillar att visa upp att ni flyger buisness, visa upp flashiga bilar som Porche, Merca, BMW, visa upp lyxiga middagar, berätta om hur bra era fruar tjänar och hur välutbildade dom är, få det att se ut som lyxigt leverne etc. etc.
Enda jag har skrivit är min lön, att jag drömmer om en Merca men har inte råd och att jag bott på ett i mina ögon dyrt hotell 2 gånger.
Sluta drömma, använd dina pengar!! Med det du skriver att du tjänar har du råd med 2 Mercor.

Ja tror att hela livet är en prioritering, gillar man bilar så fixar man de gillar man resa runt och bo flått fixar man de. De som för mej är viktigt är för andra helt o viktigt, men om ja för göra som ja vill och du/ ni som ni vill mår vi ju bra alla. Men att kommentera negativt för vad andra tycker gillar ja inte, de är väl roligt om någon tjänar bra eller om någon köper sej en fin bil ( merca). Ha de bra och fira sonkran vi som kan

Ja tror att hela livet är en prioritering, gillar man bilar så fixar man de gillar man resa runt och bo flått fixar man de. De som för mej är viktigt är för andra helt o viktigt, men om ja för göra som ja vill och du/ ni som ni vill mår vi ju bra alla. Men att kommentera negativt för vad andra tycker gillar ja inte, de är väl roligt om någon tjänar bra eller om någon köper sej en fin bil ( merca). Ha de bra och fira sonkran vi som kan
Håller med dig i det du skriver.
Själv har jag alltid drömt om att ha ett hus i ett varmt land :) tänk att min dröm slog in, och så billigt!! Roliga är med folk som undrar hur man har råd med det. Så sitter dom själva med sommarhus på kusten 5555

Att leva är att unna sig när man kan, en dag är allt över. Den dagen man ligger där vill man inte tänka, varför gjorde jag inte det:rolleyes:

Jaja.

Klart att du har råd med en Merca.
Du är bara för rädd och snål för att köpa en.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K