Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

"Gazton " sa:
Dubbel post! ;)

Nu ska jag kolla filmen "Ondskan" På fyran . Den med Jan G. ni vet.. har aldrig sett hela

Skitbra film, ruggig. Sådant är för jäkligt.

Har ni förresten sett "Kocken" med Kjell Bergqvist i huvudrollen? Filmerna påminner om varandra.

"Gazton " sa:
Klockan 16.30 i morrn börjar personalklubbens förfest innan utgång till en känd vilda västernstad i småland.... kan bli blött.. Kan bli ett o annat konstigt inlägg.. 8)

Där har vi också haft sommarfester (Mexiko) bra ställe att ha fest på. :thumbsup:

Skall snart iväg till Malmö och käka lunch med några kompisar, skall bli skoj att träffa dom. Det blir nog fika hemma hos någon också. Tilläggas bör att jag har fått permission av familjen. 8)

"Berralund " sa:
Skall snart iväg till Malmö och käka lunch med några kompisar, skall bli skoj att träffa dom. Det blir nog fika hemma hos någon också. Tilläggas bör att jag har fått permission av familjen. 8)
Nä du det har du nog inte, bankaffärer brukar det va ;D ;D

Sitter hemma och har en hyffsad lugn kväll, behöver vila kroppen och hjärnan lite.
Bor på ett ställe där dom har live musik på kvällarna, så nu sitter jag och lyssnar på bra lugn musik och kikar på forumet, dricker lite lugnt också.
Samtidigt som jag chattar med min äldre bror. :thumbsup:

"Kycklingen " sa:
Sitter hemma och har en hyffsad lugn kväll, behöver vila kroppen och hjärnan lite.
Bor på ett ställe där dom har live musik på kvällarna, så nu sitter jag och lyssnar på bra lugn musik och kikar på forumet, dricker lite lugnt också.
Samtidigt som jag chattar med min äldre bror. :thumbsup:
Det är väl en evig tur att du är kvinna, annars så hade någon av oss blivit lidande. :-\
Lugn kväll? Säg inte att åldern börjar ta ut sin rätt, man blir lite orolig ;)
Själv sitter jag på altan och beundrar mitt senaste projekt. Tror jag ska ta ett kort och skicka in :-\

"Rolf " sa:
Det är väl en evig tur att du är kvinna, annars så hade någon av oss blivit lidande. :-\
Lugn kväll? Säg inte att åldern börjar ta ut sin rätt, man blir lite orolig ;)
Själv sitter jag på altan och beundrar mitt senaste projekt. Tror jag ska ta ett kort och skicka in :-\

Nope, inte gammal än :) men vi är två så man får väl ge och ta.

Mitt senaste lilla projekt som jag är klar med nu ska bara frugan peta ner lit grönt så blir det nog bra.
Det är före och efter om nån inte fattar ;)

Damm.jpg

Damm1.jpg

"ledarn " sa:
Tackar..... Men visst fanken ser det bättre ut..
Jo det är klart, men det har alltid vart nåt annat som skulle fixas, vedbod renovera en av lägenheterna osv.
Men det är skönt att det blev klart till slut. Så nu far frugan runt som en jädra mullvad och planterar

Sorry varit online. fast inte vid datorn. en gammal jobbakompis kom förbi och hälsade på. skitkul att se henne efter lång tid. hon bor annars i Bryssel, hongkong och BKK och Ängelholm.. hon är för övrigt medlem här :)

Snyggt Jobb Rolf! :thumbsup: Tack för bilderna.

"Gazton " sa:
Sorry varit online. fast inte vid datorn. en gammal jobbakompis kom förbi och hälsade på. skitkul att se henne efter lång tid. hon bor annars i Bryssel, hongkong och BKK och Ängelholm.. hon är för övrigt medlem här :)

Snyggt Jobb Rolf! :thumbsup: Tack för bilderna.
Sådana besök förgyller tillvaron. Tack för det jo det blir nog bra

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar