Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Satt ute och rökte och drack kaffe, och ser en del av mina jobbarkompisar åka förbi för att ta sig till jobbet.
Härlig känsla att inte vara på väg dit.
Har även fixat fram en dragningslista till Thailotteriet som det var dragning på nu d. 16 juli. Dags att kolla den nu.
Slappar efter dagens förvärv, har lagt nytt golv på en liten veranda tillsammans med tanten. Det fick ett blodigt slut när frugan tappade vattenpasset i huvudet på mig Men absolut inget allvarligt förutom lite svärande....
Kommit hem från en minisemester i Helsingborg , allt perfekt förutom att det inte går att stänga av värmen på benen i bilfan.
Det blåste hela tiden ut lite värme . ...
Jag fick veva ner och upp rutan hela tiden.. nu är jag för trött för att läsa ikapp. ska ta en macka och vila en stund.
Dricker kaffe, och förbereder mig på en lång väntan på att äldsta dottern ska vakna så hon kan klippa mig.
Man vill ju inte väcka henne.... Hon har ett rysligt morgonhumör, och en sån vill man inte låta gå lös med en sax. Det kan ju sluta blodigt (för min del) 8)
Sitter med en mugg kaffe också och försöker att vakna till.
Gazton: Du får göra iordning lite frukost och gå in till dottern, hon kommer bli så överaskad så hon vaknar direkt. Så får du henne på ett bra humör på köpet.
Sitter med en mugg kaffe också och försöker att vakna till.
Gazton: Du får göra iordning lite frukost och gå in till dottern, hon kommer bli så överaskad så hon vaknar direkt. Så får du henne på ett bra humör på köpet.
Sitter på jobbet och rullar tummarna, många har semester så det är väldigt lugnt.
Är lite nyfiken på vad mäklaren som kommer på söndag har att säga. I och med att det kommer att styra hur vi gör med våra Thailands planer.
Inte utan att man håller en och annan tumme
Sitter på jobbet och rullar tummarna, många har semester så det är väldigt lugnt.
Är lite nyfiken på vad mäklaren som kommer på söndag har att säga. I och med att det kommer att styra hur vi gör med våra Thailands planer.
Inte utan att man håller en och annan tumme
Jag var ute och rökte nyss, då kom det ram en hel kull med småfåglar som är årets kull, dom hade inte vett att gå undan. Så katterna får hålla sig inne en stund till.
Katterna vet att dom inte får jaga fåglar, men dom är som barn och lyssnar inte alltid.
Det är bättre med dom vuxna fåglarna för dom vet hur långt katterna kan gå.
När du Gazton skrev om att klippa håret kom jag att tänka på att nån klippte mig en gång så min mamma inte kände igen mig. ;D
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.