Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

"Berralund " sa:
Sorry! Spela på V75 nästa omgång istället. Det är nog större chans där! 8)

Ja, för mig så är det nog så, då kan man ju ändå välja dom siffrorna som betyder något och inte bara gå efter dom 2 sista som jag gör i lotter annars.

Försöker få tiden att gå...
Hustrun bakar bullar och jag väntar på att de ska svalna så man man smaka :)

Fika dags! Ner till lunchrummet nu med det samma!
I stället för att sitta och kolla på chaimai på arbetstid :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: /Anubaan

Har sett "Lotta på Liseberg" med Cornelistema och uppvaktning av fotbollstjejerna.

Vilket geni Cornelis Vreeswijk var, och vilket gott gäng damlandslaget i fotboll verkar vara. Stort GRATTIS än en gång!! :clap_tranparent: :clap_tranparent: :clap_tranparent:

Slappar efter dagens förvärv, har lagt nytt golv på en liten veranda tillsammans med tanten. Det fick ett blodigt slut när frugan tappade vattenpasset i huvudet på mig ;) Men absolut inget allvarligt förutom lite svärande....

Slappar i soffan efter att ha klippt häcken ;D och kört en massa skit till tippen. Fantastiskt vad mycket gojja man kan samla på sig :o

"Bond " sa:
Slappar i soffan efter att ha klippt häcken ;D och kört en massa skit till tippen. Fantastiskt vad mycket gojja man kan samla på sig :o
Instämmer och var fan kommer det ifrån, man går ju inte och köper en massa skit.

Kommit hem från en minisemester i Helsingborg , allt perfekt förutom att det inte går att stänga av värmen på benen i bilfan.
Det blåste hela tiden ut lite värme . ... >:(

Jag fick veva ner och upp rutan hela tiden.. nu är jag för trött för att läsa ikapp. ska ta en macka och vila en stund. :)

Idag har jag vart ute i trädgården och plockat sommarens kantareller.
Det var inte många men det räcker till några mackor. :)

"Kycklingen " sa:
Idag har jag vart ute i trädgården och plockat sommarens kantareller.
Det var inte många men det räcker till några mackor. :)

Dricker kaffe, och förbereder mig på en lång väntan på att äldsta dottern ska vakna så hon kan klippa mig.

Man vill ju inte väcka henne.... Hon har ett rysligt morgonhumör, och en sån vill man inte låta gå lös med en sax. Det kan ju sluta blodigt (för min del) 8)

Sitter med en mugg kaffe också och försöker att vakna till.

Gazton: Du får göra iordning lite frukost och gå in till dottern, hon kommer bli så överaskad så hon vaknar direkt. Så får du henne på ett bra humör på köpet. :)

"Kycklingen " sa:
Sitter med en mugg kaffe också och försöker att vakna till.

Gazton: Du får göra iordning lite frukost och gå in till dottern, hon kommer bli så överaskad så hon vaknar direkt. Så får du henne på ett bra humör på köpet. :)
Eller så kan du ställa brickan utanför dörren knacka på och spring som f-n :D

Sitter på jobbet och rullar tummarna, många har semester så det är väldigt lugnt.
Är lite nyfiken på vad mäklaren som kommer på söndag har att säga. I och med att det kommer att styra hur vi gör med våra Thailands planer.
Inte utan att man håller en och annan tumme ;)

"Rolf " sa:
Sitter på jobbet och rullar tummarna, många har semester så det är väldigt lugnt.
Är lite nyfiken på vad mäklaren som kommer på söndag har att säga. I och med att det kommer att styra hur vi gör med våra Thailands planer.
Inte utan att man håller en och annan tumme ;)

Jag håller 2 extra åt er :)

Jag håller mina åt er också Rolf. :)

Jag var ute och rökte nyss, då kom det ram en hel kull med småfåglar som är årets kull, dom hade inte vett att gå undan. Så katterna får hålla sig inne en stund till.
Katterna vet att dom inte får jaga fåglar, men dom är som barn och lyssnar inte alltid.
Det är bättre med dom vuxna fåglarna för dom vet hur långt katterna kan gå.

När du Gazton skrev om att klippa håret kom jag att tänka på att nån klippte mig en gång så min mamma inte kände igen mig. ;D

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K