Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Det är ett heltidsarbete att vara hemmapappa, var ju ombord man vilade upp sig ;)
Här har vart kvällsarbete på hemmakontoret.
Klippa oss var längesen vi gjorde och någon tandläkare blir det inte att besöka under coronatider.
Jag tog saxen och klippte yngste sonen ;)
Jag sa till min chef en gång att nu är jag ombord och vilar upp mig. Det gillade han inte men garvade samtidigt. Vi har känt varandra i många år, jag var nog den ende i rederiet som kunde säga vad som helst till honom och bara få ett garv till svar. Kommer att träffa honom i Skagen nästa vecka, det blir en sentimental och berusande upplevelse.

Har varit farfar några dagar igen. Matat en katt och tagit hand om ett barnbarn, som tycker om att prata mycket. Han tycker om att vara hos oss. Det beror egentligen inte på att han tycker om mig så mycket. Snarare beror det på att han tycker om thaimat tillagat av min fru. Mamman försökte sig på att göra thaimat men blev hårt kritiserad av den pratglade femåringen. För att citera marskalk Mannerheim: Det är ett hårt öde att veta hur god mat ska smaka.

I dag blev det lunchmöte med några kompisar och därefter besök på vårdcentralen för att min fru skulle ta bort några stygn efter en liten operation.

Gräsklippning idag med rariteten.

2021.09.13.jpg

Hittade en dammig gammal låda i förrådet som inte öppnats på ca 40 år

Hade ingen aning om att den fanns och vad den innehöll. Har inte ens en spelare för kassetter så jag får väl göra mig av med dom på något sätt

Miljöfarligt avfall ?

20210914_090548974_iOS.jpg

20210914_090639457_iOS.jpg

20210914_090701737_iOS.jpg
Är det porrfilmsjazz på Lektyr och Fibban kassetterna? Att frivilligt lyssna på det, utan porr, måste betraktas som en allvarlig psykisk störning!

Hittade en dammig gammal låda i förrådet som inte öppnats på ca 40 år

Hade ingen aning om att den fanns och vad den innehöll. Har inte ens en spelare för kassetter så jag får väl göra mig av med dom på något sätt

Miljöfarligt avfall ?

20210914_090548974_iOS.jpg

20210914_090639457_iOS.jpg

20210914_090701737_iOS.jpg
För fasen, det är nästan som hämtat ur mitt gamla arkiv. Bortsett från Lektyr, jag prenumererade på tidningen något år istället. :)

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K