Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Slödag idag, överraska frugan me varsin Irish :). Mycket vispgrädde, halva muggen Laphroaig, farinströ, kaffe bönor...serveras med Annas pepparkakor, hahaha :beer:
SmartSelect_20210919-153338_Gallery.jpg

8k calories... :eek:

Känns lite overkill med Laphroaig i koppen.

Ja, helt rätt..vart rätt mastigt med all grädde i koppen(kroppen):sick:. Men frugan rätt yr i mössan nu, hahaha
En flickvän jag hade drack sällan och tålde inte mycket alkohol. Det var en otroligt fin vinterdag, sol och mycket snö. Vi bestämde oss för en skogspromenad. Jag värmde på starkvinsglögg och hällde i termos. Vi travade några km ut i skogen och fann ett fint ställe i solen att sitta och fika på. Fram med glöggen. Hon gillade glögg så termosen var snart slut. Allt var perfekt tills det slog till. Jag fick bära ut en fnittrande flickvän ur skogen :laugh2:

En flickvän jag hade drack sällan och tålde inte mycket alkohol. Det var en otroligt fin vinterdag, sol och mycket snö. Vi bestämde oss för en skogspromenad. Jag värmde på starkvinsglögg och hällde i termos. Vi travade några km ut i skogen och fann ett fint ställe i solen att sitta och fika på. Fram med glöggen. Hon gillade glögg så termosen var snart slut. Allt var perfekt tills det slog till. Jag fick bära ut en fnittrande flickvän ur skogen :laugh2:

Tur det blev fnittrande. En snefylla på glögg där man ska ge stryk åt första bästa björn hade varit jobbigare

Jag har just blivit torterad av frugan. Hon var vänlig nog att ge mig fotvård genom att klippa mina tånaglar, just det hon är omtänksam. Men eftersom jag är fruktansvärt kittlig på fötterna är det värsta tortyren. Men jäklar vad skönt det är när allt är avklarat. :)

Inte ovanligt att chefer både manliga å kvinnliga är psykopater / nercecisster.
Enligt alla lärda, skall man springa fortare än kvickt med den typen i sin närhet.
Hej

Att psykopater är överrepresenterade när det handlar om chefer är ju sant, för forna tiders chefer var det väl nästan ett krav, men numera är det nog lite mer blandat och kanske ungefär 50/50.

Mvh isan lover

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar