Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Ligger i gillestugan och kollar speedway medans frugan har styrelsemöte med ett gäng käääringar.

Sovit illa som fan i natt, resultatet blev att vakna med huvudvärk. :thumbsdown:
Kollade på en annan lägenhet igår. Kanske det är det som spökat i mitt huvud i natt. 8)

Sliter med prognos för 2:a halvåret 2011 och Budget för 2012.
Men vad tusan jag kommer ju bara att vara här halva 2012 så jag lägger väl en halv budget ;D ;D ;D ;D ;D

/Anubaan

Har ni provat det.

Jag fick tips från en kompis och testa det.

Det svullnad och ont hela mitt knä..

Skål för livet!! 006.jpg

Skål för livet!! 007.jpg

Skål för livet!! 008.jpg

Hej Jo-Be!

Jag har ringt till Vårdcentral och skulle boka tid hos läkare ..de sa till mig den här vecka är ej läkare som kan boka tid..Jag kan kommer förbi kl.08-11.00 sa de..vad ska de säga till mig då..så jag skit i det..

Vitkål har jag aldrig tala om..eftersom mitt knäsmärtor stör mig mycket på natten,så provat jag det.
Det funkar..för att idag är inte så smärtsam som igår..
Idag är fortfarande vitkål runt på mitt knä..

Orsak är att jag har jobbat för mycket..6dag i veckan .."Överbelastning" kan man säga!!!:-)

"Mats 49 " sa:
Kollar och läser alla bra inlägg här. :thumbsup:
är så glad att detta finns...... :) :wai:

Mats 49
:wai:
Då är vi två :D
Förövrigt är jag lite nöjd med att jag vart färdig med målningen av huset i går. Rött och vitt snyggt som f-n

Hemma igen, härligt. Skall läsa ikapp så småningom, det händer tydligen mycket under en dag. Snart dags att gå med ungarna till skolan. :)

"Gazton " sa:
Det låter som åskan och mullret kommer från ditt håll nu Egoboy... Synd att ni inte fick nått bra väder när ni väl hittat ner hit >:(
Ja tyvär är vädret inte så bra.Men man får ta det som det är.det går ingen nöd på mej.ha de bra.PS.Jag har ju livets vatten att dricka.

Sitter på altanen och njuter i fulla drag med kaffe och äppelkaka.
Ska inte göra så mycket i dag, möjligtvis måla en gavel på uthyrningskåken.
Annars så funderar jag mest ett år fram i tiden. ;D

Har varit i Malmö och handlat thaimat, ris mm. Skall snart hämta ungarna i skolan, sen skall vi hälsa på morsan. Så det är fullt upp.

Städar, diskar, tvättar, jävligt tråkigt.. Men en leverans av öl lite senare gör att jag ser ljuset i tunneln 8)

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K