Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Sovit illa som fan i natt, resultatet blev att vakna med huvudvärk.
Kollade på en annan lägenhet igår. Kanske det är det som spökat i mitt huvud i natt. 8)
Sliter med prognos för 2:a halvåret 2011 och Budget för 2012.
Men vad tusan jag kommer ju bara att vara här halva 2012 så jag lägger väl en halv budget ;D ;D ;D ;D ;D
Jag har ringt till Vårdcentral och skulle boka tid hos läkare ..de sa till mig den här vecka är ej läkare som kan boka tid..Jag kan kommer förbi kl.08-11.00 sa de..vad ska de säga till mig då..så jag skit i det..
Vitkål har jag aldrig tala om..eftersom mitt knäsmärtor stör mig mycket på natten,så provat jag det.
Det funkar..för att idag är inte så smärtsam som igår..
Idag är fortfarande vitkål runt på mitt knä..
Orsak är att jag har jobbat för mycket..6dag i veckan .."Överbelastning" kan man säga!!!
Sitter på altanen och njuter i fulla drag med kaffe och äppelkaka.
Ska inte göra så mycket i dag, möjligtvis måla en gavel på uthyrningskåken.
Annars så funderar jag mest ett år fram i tiden. ;D
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.