Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nä tyvarr inte, egentligen skulle ju jag inte vara här nu, Linda skulle ju kommit till mig i augusti, men hennes pappa som är gammal och sjuk gjorde att vi bestämde att jag kom ner hit istället.
Hon kommer till mig i december januari om allt går som det skall, så det är ju inte så lang tid. Jo Glimtan jag har ju träffat dig och din fru och kan ju givetvis känna som både du och jag känner när det gäller våra fruar, bägge tva är ju underbara kvinnor och är svåra att lämna.
Visst gör vi de peter o som du säger visst e dom underbara bägge två
de enda man kan göra när man kommer hem de e o jobba en massa så tiden går fort då hinner man inte sitta o fundera så mycke o sen e de ju bara ett par månader så e hon hos dig igen
Jag kör lotto/joker varje lördag tillsammans med en till, vi har hållt på sen 2001 med samma siffror. Ingen vinst där inte, men jag vill ändå inte sluta.
Nu äntligen är första proceduren färdig, det blev 7.5 L "saft". Nu är det dags att koka upp "saften" med socker så det blir gele.
Jag hoppas att det kommer att smaka som det ska när jag är färdig så jag kan dela med mig av all gelen. Jag behöver knappast ha all själv. Då lär det väl ta 2 år innan den är slut.
Visar Stoke-Liverpool, den sitter jag och har i bakgrunden(vet inte om det är en färsk el. gammal match), samtidigt som det skrivs CV:n till alla jobbsök.
Än så länge 0-0, 8minuter gått.
Idag bär det av till templet i Eslöv. Det firas 5-årsjubileum med bl a thaimusik i eftermiddag. Skall bli trevligt att träffa Phraa Tongchai igen, det är den sympatiske munken.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.