Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

"glimten66 " sa:
Grattis Peter då vet du hur ja kände de nu senast :) men har du tanten me dig hem nu eller...

Nä tyvarr inte, egentligen skulle ju jag inte vara här nu, Linda skulle ju kommit till mig i augusti, men hennes pappa som är gammal och sjuk gjorde att vi bestämde att jag kom ner hit istället.

Hon kommer till mig i december januari om allt går som det skall, så det är ju inte så lang tid. Jo Glimtan jag har ju träffat dig och din fru och kan ju givetvis känna som både du och jag känner när det gäller våra fruar, bägge tva är ju underbara kvinnor och är svåra att lämna.

Men vi tar nya tag...eller hur!!!!!

Mvh Peter :wai:

Visst gör vi de peter o som du säger visst e dom underbara bägge två
de enda man kan göra när man kommer hem de e o jobba en massa så tiden går fort då hinner man inte sitta o fundera så mycke o sen e de ju bara ett par månader så e hon hos dig igen :)

glimten66

"Jo-Be " sa:
Yiphee! 20sek, på onsdags lotto, spela för 68sek. Hmm! är det värt och fortsätta... ???

Jag la av med Lotto för länge sedan, höll på i många år men fick inte tillbaka insatsen.

Nu är det snart dags med urloggning, familjen vill avnjuta Thai-TV. Själv är man hänvisad till Robinson! 8)

Jag kör lotto/joker varje lördag tillsammans med en till, vi har hållt på sen 2001 med samma siffror. Ingen vinst där inte, men jag vill ändå inte sluta.

Alles gott! men var fan är min städhjälp?

DSC00230.jpg

Har varit och handlat. Skall till farsan på middag i eftermiddag/kväll. Det lär bli en och annan innanför västen också, skall bli gott! :)

"Kycklingen " sa:
Nu håller jag på att koka svart vinbärsgele. ;)

Nu äntligen är första proceduren färdig, det blev 7.5 L "saft". Nu är det dags att koka upp "saften" med socker så det blir gele.
Jag hoppas att det kommer att smaka som det ska när jag är färdig så jag kan dela med mig av all gelen. Jag behöver knappast ha all själv. Då lär det väl ta 2 år innan den är slut.

Nu är gelen upphälld i burkar, jag har diskat iordning allting. Nu hoppas jag bara att det blir gele så jag slipper koka om det i morgon igen.

"Kycklingen " sa:
Nu är gelen upphälld i burkar, jag har diskat iordning allting. Nu hoppas jag bara att det blir gele så jag slipper koka om det i morgon igen.

Kycklingen

Gelé blir det om du har använt dig av uppblött gelatin, annars blir det bara j*kla söt saft...
:D :D :D

Jo-Be

Viaskvatt sport!

Visar Stoke-Liverpool, den sitter jag och har i bakgrunden(vet inte om det är en färsk el. gammal match), samtidigt som det skrivs CV:n till alla jobbsök.
Än så länge 0-0, 8minuter gått.

Jo-Be

Idag bär det av till templet i Eslöv. Det firas 5-årsjubileum med bl a thaimusik i eftermiddag. Skall bli trevligt att träffa Phraa Tongchai igen, det är den sympatiske munken. :)

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K