Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Villa market, Tops, Friendship, foodland ja enligt vad jag tycker klassar Big-C klangen ut dom alla och har det mesta av det dom har.

Eller så är hon glad över att jag börjat söka jobb igen, hon trycker inte på något på onödiga köp nu mer än lite onödig mat hon vill öva på för att sälja...
Hon vet vilka utgifter vi haft dom här 2 månaderna...
Hon har redan fyllt år förra månaden, hon fick 1 baht guld halsband då men hon fick ju ingen julklapp, det fokusera vi på barnen, så var en dubbelpresent ;)
Och inget tjöt från släktingar så på den delen flyter det bra....
Det går i vågor, ibland är hon aktiv, har vi kaffe i huset så är det väl som amfetamin på henne då blir hon som en duracellkanin, glömde dock köpa en låda kaffe när jag var på big-C tidigare idag.
Kör dit snarast och handla, för tusan! Är det bara kaffe som behövs så reo, reo!! :D

Ja bra bra ledare/tränare är viktigt. Min grabb spelar ju handboll och tränarna/ledarna är helt underbara. Fy fan vilken insats dom gör. Sjukt imponerad och har sagt det till dom flera gånger. Den ena ledaren hon är ett riktigt energiknippe och får med sig barnen. Min son älskar henne och pratar ofta med henne som jan inte ”vågar” med oss. Dessa människor borde få Nobelpris för sitt engagemang :thumbsup:
Det finns väl en gala på TV som kallas Årets Eldsjäl eller något liknande. Varför inte nominera henne?.

Jag var på Friendship för par veckor sen, bara för nära condon, annars ja dom utklassar friendship helt nu, ta en sväng förbi och du kommer se skillnaden.
Är ju ingen vanlig big-C..
Nej, för tidigare var det ju ägt av Carrefour, och det är ju bra, att dom har i fortsättningen utvecklat affären.....

Villa market, Tops, Friendship, foodland ja enligt vad jag tycker klassar Big-C klangen ut dom alla och har det mesta av det dom har.

Den var ju lika bra för typ 5 år sedan, åtminstone charken.
Man kan hitta vettig Wagyu om man vill och om det finns inne vettiga bitar.
Slå till på en AUS eller US wagyu så får du dit första kalsongskott på 30 år

Funderar om man skulle slänga in ansökan på Nord över, kapten eller överstyrman hade vart ett äventyr.
Ser att får tillbaks DP papprerna på en 3 dagars refresh efteråt på Chalmers om behövs om man hamnar på annat..

Någon som vart uppe och seglat bland isbjörnar förr?
Polarcertifikat är efter jag kollade upp nåt rederiet får fixa inte nåt man kan få/fixa personligt?

Grattulerade kusin Daniel idag till ett steg vidare på sjön:).
1645463272670.jpg

Snacka med presidenten som har klubben nedanför runt @Micke.T och @Samet nu om det är så Jonas kan du komma bo här när du söker jobb, hans lille brorsa har sagt med kommer du hem får du eget rum i huset.
Vill ju inte så men kan vara lättare söka jobb med Svensk adress..

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K