Nam Falang
Forumveteran
Tror att det blir Pattis idag. Kanske inte Beer Garden och framförallt inte Walking Street men en o annan indier kanske jag får syn påLåter inte helt otroligt. Eftersom du är den enda på forumet som är i Thailand så får du åka in och kolla om det stämmer! Då kan du även kolla Beer graden och walking street!

Det andra mötet var en thaidam med en något större hund. Hon hälsade glatt och hunden sade inte ett pip bara gick rakt fram förbi mig med avstånd. Tämligen väldisciplinerad douglas. Möte #1 var en falang med någon liten bjäbbande ulltuss. När ulltussen fick syn på mig vände den och sprang emot mig morrande och skällande. Falangen lyfte inte ett finger. Jag fortsatte att hålla mitt tempo i samma riktning och gjorde mig beredd att sparka ulltussen över staketet. När han var drygt en meter från mig tvärstannade han och vek undan. När jag passerade falangen ryckte han på axlarna och slog ut med armarna. Han hade inte ens hyfs att säga godmorgon och förlåt. Sicken dåre. Nästan synd att ulltussen inte högg mig i foten.