Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Nu GT! Ligger en stor Bombay i handbagaget också. Blir några innan den här resan är slut :)

23510331-E963-4674-A0FF-267AEECB3707.webp

Frugan tjötar when you come home, why not fly today, billigast är flyga på söndag men går inte in...
Och på lönekontoret var hon ledig idag men fått mail från hennes chef att tar tag i det när hon kommer tillbaks på Måndag, av 3 löner har 3 varit fel, att man skall behöva förklara för lönekontoret skatteregler och hur dom skall lägga in i programmet, är inte mitt jobb men blir ju det när dom inte kan göra sitt jobb rätt.
Saknade 50.000NOK på kontot idag pga fel dom har gjort.
Är ju nästan kostnaden av soffan jag kollat på.
Annars efter vart på centralen och köpt tågbiljett till GBG så blir det lugnt, slösa lite pengarna har jag ingen plan på, det jag tjänat ihop skall användas hemma.
Räknar med möjlig 6 månaders ledighet då dom inte svarat om fortsatt vikariat och jag tänker inte söka mer än runt jul men då om någon är intresserad med allt betalt från dörr till dörr.

Dock jävligt nöjd efter arbetsresan jag gjort, tom Chief Engineer säger han hoppas jag kommer tilbaks för blivit bättre, och när Chiefen säger till ÖS "jag skall lobba för dig" lyssnar jag för kan ibland vara lite competition.
Matroserna var väl lite sura några dagar för att dom fått en styrman som sätter dom i jobb men resten av båten "det var på tiden det kom en riktig överstyrman och styr upp där nere" Vi får se, kapten tjötar på rederiet att fastanställa mig men han sa nu att dom är tveksamma pga resa Thailand.

Framme i huset i Bang Saray. Stannade på 7/11 och köpte det viktigaste. Igång med AC och laga till lite nudlar. Sov många timmar denna flygresa så jag ligger lite snett i dygnsrytmen. Lite country och några GT för att fira in semestern. Gött att vara här i alla fall :thumbsup:
3 dagar så är man där med, ha det gött, hur länge blir du där nere, kanske vi ses en dag..

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K